تعمیرجاروبرقی ال جی - LG

تعمیرات جاروبرقی ال جی برخلاف سادگی آن نسبت به تعمیر سایرمحصولات ال جی درنمایندگی تعمیرات جاروبرقی نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد واستفاده از قطعات اورجینال جاروبرقی ال جی برای تعمیرضرورت دارد.الکتروسرویس با داشتن تکنسین های مجرب وداشتن قطعات اورجینال بهترین خدمات با کمترین هزینه طبق تعرفه اتحادیه لوازم خانگی را ارائه میدهید . پیشنهاد می شود، تعمیرات جاروبرقی خود را به دست افراد و شرکت های متفرقه نسپارید، و از نمایندگی خدمات پس از فروش جاروبرقی ال جی کمک بگیرید.

نمایندگی مرکزی تعمیرجاروبرقی ال جی: 41319 - 021

خدمات پس از فروش ال جی: 25 – 24 - 88759823

معرفی قطعات جاروبرقی ال جی:


پارویی جاروبرقی ال جی، لوله تلسکوپی جاروبرقی ال جی ، زانویی جاروبرقی ال جی، لوله خرطومی جاروبرقی ال جی، کوبل سر لوله خرطومی جاربرقی ال جی ، سیم جمع کن جاروبرقی ال جی ، بدنه جاروبرقی ال جی

خرابی ها ومشکلات متداول در تعمیرات جاروبرقی ال جی - LG

جاروبرقی ال جی روشن نمی شود:


اگر جاربرقی روشن نمی شود و جاروبرقی شروع به کار نمی کند، در ابتدا پریز برق را چک کنید که برق داشته باشد و کابل برق را از لحاظ قطعی و وصلی چک نموده و در صورتی که مشکل از این قسمت ها نیست، و جاروبرقی ال جی کار نمی کند، ممکن است ایراد از قسمت سیم جمع کن ال جی نیز باشد.

جاروبرقی ال جی کم و زیاد نمی شود:


کلید کم و زیاد کردن مکش جاروبرقی یا ولوم کم و زیاد جاروبرقی ال جی شکسته است. برد دیمر که وظیفه کم و زیاد کردن موتور جاروبرقی را بر عهده دارد، ایراد پیدا کرده است.

جاروبرقی ال جی مکش ندارد :


پارویی جاروبرقی ال جی، شکسته است و یا بدون شکستگی چیزی داخل سری جاروبرقی ال جی گیر کرده است و در نتیجه مکش جاروبرقی LGکم شده است. لوله تلسکوپی جاروبرقی ال جی، مسدود شده هوا و گردو خاک به راحتی از آن عبور نمی کند.ابتدا داخل لوله تلسکوپی را تمیز نموده واجازه دهید خشک شود و پس از خشک شدن کامل استفاده نمائید

سیم جمع کن جاروبرقی الجی کار نمی کند :


درصورتیکه سیم جمع کن جاروبرقی الجی ، سیم را جمع نکرده احتمال دارد که سیم جمع کن ایراد داشته باشد. سیم جمع کن جاروبرقی الکترولوکس در اثر فشار شکسته و یا فنر آن به درستی کار ننمی کند و گاهی اگر به هنگام کشیده شدن کابل به داخل سیم جمع کن، تاب برداشته و یا گره خورده باشد میتوانند دلیل آسیب به سیم جمع کن شود.

نمایندگی مرکزی تعمیرجاروبرقی ال جی : 41319 - 021

درب جاروبرقی ال جی قفل نمی شود :


احتمالا قفل درب جاروبرقی شکسته یا از محل خود خارج شده است.

کلید روشن خاموش جاربرقی ال جی ایراد دارد :


اگرکلید خاموش وروشن جاروبرقی الکترولوکس کار نمیکند وجاروبرقی روشن نمی شود، کلید پاور جاروبرقی الکترولوکس در محل خود قرار نگرفته است و یا اینکه فنر یا میکروسوئیچ زیر کلید ایراد دارد درضمن ممکن است که موتور جاروبرقی و برد جاروبرقی الکترولوکس هم خراب شده باشد .

جاربرقی الکترولوکس موقع کار کردن صدایی شبیه به صدای سوت میدهد:


نوار و واشر دور درب جلوی جاروبرقی زا چک نمائید. واشر و نوار دور ، پارویی جاروبرقی، لوله تلسکوپی و لوله خرطومی و زانویی را چک نموده و مطمئن شوید که نشتی ندارند و به خوبی در محل خود قفل می شوند.فیلتر پشت پاکت ، فیلتر هپا و نیز پاکت جاروبرقی را از لحاظ تمیز بودن و قرار گیری صحیح در محل خود کنترل نمائید.

موتورجاروبرقی ال جی صدای بلند می دهد:

اگر موتور حاروبرقی الجی صدای بلند میدهد، به احتمال زیاد موتور جاروبرقی الکترولوکس آسیب دیده است در اینصورت بلبرینگ های موتور مشکل پیدا کرده و یا پروانه موتور جاروبرقی شکسته است و باعث صدای زیاد می شود . موتور جاروبرقی الجی در اثر کار کرد زیاد ، ورود گردو خاک به داخل موتور ، یا کشیده شدن آب یا رطوبت به داخل موتور میتواند آسیب دیده و صدای زیادی بدهد.
با توجه به اینکه قطعات جاروبرقی توسط این نمایندگی به صورت مستقیم از شرکت ال جی خریداری میگردد، هزینه های اضافی ناشی از واسطه گری حذف شده و بهترین قیمت تعمیرات جاروبرقی الجی را به شما پیشنهاد خواهیم داد .

تعمیرگاه مجازجاروبرقی ال جی ، تعمیرگاه مجازماشین لباسشویی ال جی ، تعمیرگاه مجاز ماشین ظرفشویی ال جی

هنگامی که جاروبرقی ال جی شما بوی سوختگی میدهد ابتدا باید ببینید کیسه جاروبرقی پر نباشد زیرا پر بودن جاروبرقی موجب فشار به موتور و در نتیجه بوی سوختگی از دستگاه میشود ، در مرحله بعد فیلتر های جاروبرقی را تمیز کرده و مجدد در جای خود قراردهید همچنین اگر برق منزل دوفاز شده باشد و یا پریز دچار اتصالی شده باشد ممکن است این مشکل پیش آید. اگر با این کار نیز مشکل حل نشد برای تعمیر جاروبرقی ال جی با تعمیرگاه مجاز جاروبرقی ال جی تماس بگیرید.

نمایندگی مرکزی تعمیرجاروبرقی ال جی: 41319 - 021 خدمات پس از فروش ال جی: 25 – 24 - 88759823

تعمیر جاروبرقی بوش ، تعمیر جاروبرقی الکترولوکس ،تعمیر جاروبرقی آاگ ، تعمیر جاروبرقی زیمنس ، تعمیر جاروبرقی میله ، تعمیر جاروبرقی الجی
نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی بوش ، نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی الکترولوکس ، نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی آاگ ، نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی زیمنس ، نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی میله
درخواست تعمیرکار