تعمیر جاروبرقی میله Miele

تعمیر جاروبرقی میله : الکتروسرویس نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی میله در تهران میباشد . اگر جاروبرقی میله شما خراب شده است با شرکت الکترو سرویس تماس بگیرید تا در اولین فرصت جهت تعمیر و سرویس جاروبرقی میله شما اقدام میشود .

تعمیر جاروبرقی


جارو برقی یکی از مهمترین لوازم خانه جهت نظافت است و درصورت خراب شدن تعمیر و سرویس آن باید هرچه سریعتر انجام شود لازم به ذکر است در صورت به وجود آمدن هر مشکل لازم نیست جاروبرقی شما جهت سرویس به شرکت انتقال داده شود شرکت الکتروسرویس شما را با اشکالات جزیی که ممکن است برای جاربرقی شما رخ دهد آشنا میکند تا شما مشتری گرامی اطلاعات فنی اولیه برای جاروبرقی میله خود را داشته باشید و با خیال آسوده از آن ستفاده کنید .
اگر جاروبرقی میله شما نیاز به تعمیر دارد با خیالی آسوده سرویس آن را به ما بسپارید. الکترو سرویس با داشتن تکنسین های مجرب و با داشتن چندین سال تجربه و فعالیت در حوزه تعمیرات لوازم خانگی ، بهترین و کم هزینه ترین راه حل را برای تعمیرجاروبرقی شما خواهد بود.
مشاور فروش و خدمات پس از فروش جاروبرقی میله: 41319 - 021 خدمات پس از فروش : 88759825 88759824 88759823

تعمیرات جاروبرقی میله Miele


سرویس جاروبرقی میله اگر به موقع و هرشش ماه یکبار انجام شود هیچگاه خراب نمی شود . بعضی از افراد تصور می کنند تا زمانی که جاروبرقی خراب نشد دستگاه نیازی به سرویس جاروبرقی ندارد. ولی این دیدگاه کاملا اشتباه است. زیرا هزینه های تعمیرات جاروبرقی میله خیلی بیش تر از سرویس آن است. اگر نیاز به تعمیرجاروبرقی میله دارید می توانید همین الان با ما تماس بگیرید. ما در سریع ترین زمان ممکن وترجیحا هرزمانی که خودتان بخواهید به محل شما مراجعه میکنیم . علاوه بر این هر سوالی در مورد سرویس جاروبرقی میله داشته باشید می توانید از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

خرابی هاو مشکلات متداول در تعمیرات جاروبرقی میله

جاروبرقی میله روشن نمی شود:


اگر جاربرقی میله روشن نمی شود و شروع به کار نمی کند، در ابتدا پریز برق را چک کنید که برق داشته باشد و کابل برق را از لحاظ قطعی و وصلی چک نموده و در صورتی که مشکل از این قسمت ها نیست، و جاروبرقی میله کار نمی کند، ممکن است ایراد از قسمت سیم جمع کن نیز باشد.

جاروبرقی میله کم و زیاد نمی شود:


کلید کم و زیاد کردن مکش جاروبرقی یا ولوم کم و زیاد جاروبرقی میله شکسته است. برد دیمر که وظیفه کم و زیاد کردن موتور جاروبرقی را بر عهده دارد، ایراد پیدا کرده است.

جاروبرقی میله مکش ندارد:


پارویی جاروبرقی میله ، شکسته است و یا بدون شکستگی چیزی داخل سری جاروبرقی میله گیر کرده است و در نتیجه مکش جاروبرقی کم شده است. لوله تلسکوپی جاروبرقی میله ، مسدود شده هوا و گردو خاک به راحتی از آن عبور نمی کند.ابتدا داخل لوله تلسکوپی را تمیز نموده واجازه دهید خشک شود و پس از خشک شدن کامل استفاده نمائید

سیم جمع کن جاروبرقی میله کار نمی کند:


درصورتیکه سیم جمع کن جاروبرقی میله، سیم را جمع نکرده احتمال دارد که سیم جمع کن ایراد داشته باشد. سیم جمع کن جاروبرقی میله در اثر فشار شکسته و یا فنر آن به درستی کار نمی کند و گاهی اگر به هنگام کشیده شدن کابل به داخل سیم جمع کن، تاب برداشته و یا گره خورده باشد میتوانند دلیل آسیب به سیم جمع کن شود.

کلید روشن خاموش جاربرقی میله ایراد دارد:


اگرکلید خاموش وروشن جاروبرقی میله کار نمیکند وجاروبرقی روشن نمی شود، کلید پاور جاروبرقی میله در محل خود قرار نگرفته است و یا اینکه فنر یا میکروسوئیچ زیر کلید ایراد دارد درضمن ممکن است که موتور جاروبرقی و برد جاروبرقی میله هم خراب شده باشد

جاربرقی میله موقع کار کردن صدایی شبیه به صدای سوت میدهد:


نوار و واشر دور درب جلوی جاروبرقی راچک نمائید. واشر و نوار دور ، پارویی جاروبرقی، لوله تلسکوپی و لوله خرطومی و زانویی را چک نموده و مطمئن شوید که نشتی ندارند و به خوبی در محل خود قفل می شوند فیلتر پشت پاکت جاروبرقی میله، فیلتر هپا و نیز پاکت جاروبرقی را از لحاظ تمیز بودن و قرار گیری صحیح در محل خود کنترل نمائید.

موتورجاروبرقی میله صدای بلند می دهد:


اگر موتور جاروبرقی میله صدای زیاد میدهد، به احتمال زیاد موتور جاروبرقی میله آسیب دیده است در اینصورت بلبرینگ های موتور مشکل پیدا کرده و یا پروانه موتور جاروبرقی شکسته است و باعث صدای زیاد می شود . موتور جاروبرقی میله در اثر کار کرد زیاد ، ورود گردو خاک به داخل موتور ، یا کشیده شدن آب یا رطوبت به داخل موتور میتواند آسیب دیده و صدای زیادی میدهد.
روال کار شرکت الکتروسرویس به این صورت است که بعد از تماس با اپراتور شرکت ، شما به واحد تعمیرات جاروبرقی وصل می شوید. در ابتدا تکنسین مربوطه شما را تلفنی راهنمایی میکنند تا در ابتدا مشتری بتواند خودش جاروبرقی میله خود را تعمیر کند در غیر اینصورت اگر نیاز به تعمیر تخصصی بود، خیلی سریع تعمیرکار به منزل شما فرستاده می شود و در کمتر از یک ساعت دستگاه شما را تعمیر می کند.
به همین منظور می توانید با الکتروسرویس نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی میله تماس بگیرید تا به شما در ابتدا مشاوره دهند و درصورت لزوم تعمیر کار حرفه ای و متخصص به محل شما اعزام شوند . ما می توانیم جاروبرقی میله شما را هر مدلی که باشد قدیمی باشد و یا جدید با ضمانت تعمیر کنیم. تعمیرکاران ما دانشی به روز و سابقه ای درخشان در زمینه تعمیرات جاروبرقی میله دارند و به همین دلیل می توانند به درستی و با دقت بالا عیب یابی جاروبرقی شما را انجام دهند .
الکتروسرویس نمایندگی تعمیر جاروبرقی میله در تهران با دارا بودن محصولات اصل و دارای ضمانت 6 ماهه از بهترین و با کیفیت ترین مراکز تعمیرات جاروبرقی میله می باشد. هر مشکلی در رابطه با جاروبرقی خود دارید فقط کافیست با ما تماس بگیرید.


خدمات پس ازفروش جاروبرقی میله: 41319 - 021 خدمات پس از فروش میله: 88759825 - 88759824 - 88759823

مشاور فروش جاروبرقی میله : 09371259696
تعمیر جاروبرقی میله ، تعمیر جاروبرقی الکترولوکس ، تعمیر جاروبرقی آاگ ، تعمیر جاروبرقی بوش ، تعمیر جاروبرقی زیمنس ، تعمیر جاروبرقی الجی
نمایندگی مجاز تعمیرجاروبرقی بوش ، نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی الکترولوکس ، نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی آاگ ، نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی میله ، نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی زیمنس ، نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی الجی
درخواست تعمیرکار