تعمیر فر آسکو


محصولات آسکو با گارانتی پشتیبان
اولین و مهم ترین مسئله ای که مردم در هنگام نیاز به تعمیر فر با آن مواجه می شوند، این است که نمی توانند به راحتی فر را در منزل و حتی بیرون آن حمل کنند. در واقع بیش از تعمیرات فر دغدغه ای که مردم دارند، حمل این دستگاه تا محل تعمیر فر می باشد. ارائه خدمات در منزل مشتریان راه حلی است که با خیال اسوده جهت تعمیر فر با رویکردی جدید اقدام میکند .
همچنین عیب یابی که اصلی ترین مرحله در تعمیر فرآسکو به حساب می آید نیز باید با دقت انجام شود. آنچه در عیب یابی تعمیرات فرآسکو اهمیت دارد، شناخت ارورها و تشخیص مشکل می باشد. تجهیزاتی که در این زمینه نیز استفاده می شود هم اهمیت دارد. اولین اقدام شرکت الکتروسرویس جهت تعمیر فر آسکو این است که تعمیر فر در محل مشتری صورت گیرد، اما درصورتی که امکان تعمیر درمنزل مشتری نباشد همکاران ما در تعمیرگاه مرکزی آسکو آماده پذیرش محصول شما برای تعمیر خواهند بود

تعمیر فر آسکو در تهران : پیشنهاد میشود تعمیرات فرآسکو را به افراد و شرکت های متفرقه نسپارید و حتما ازخدمات پس از فروش فر آسکو کمک بگیرید.

دفتر مرکزی : 41319 - 021 خدمات پس از فروش : 88759825 - 88759824 - 88759823

معرفی قطعات فر آسکو

میکروسوئیچ فر آسکو :


میکروسوئیچ قطعه ای الکترومکانیکی است که با قطع و وصل جریان برق درقسمت های مختلف کمک به افزایش ایمنی قطعات فر می کند.

المنت فر آسکو :


المنت اصلی ترین قطعه فراست هر فر دااری سه المنت میباشد و حرارت دستگاه توسط این قطعه تولید میشود . المنت کف یا المنت پایینی که حرارت اصلی برای پخنت غذا را تولید میکند المنتی که در قسمت بالاقراردارد المنت گریل میگویند که علاوه بر پخت غذا برای طلایی یا گریل کردن غذا میباشد . المنت دایره ای یا حلقوی که معمولا دور فن کانوکشن قرار داشته و پخت ترکیبی همراه با هوای داغ را انجام میدهد .

ایراداها و خرابی های فر آسکو

فرتوکارآسکوروشن نمی شود :


پریز برق را چک کنید حتما برق داشته باشد، برای این کار میتوانید ازفازمتریا پریزدیگری استفاده کنید تا مطمئن شوید روشن نشدن دستگاه از پریز برق نیست . ممکن است تبدیل سه به دو دستگاه هم سوخته باشد که با تعویض تبدیل مشکل حل میشود . در غیر اینصورت با شرکت الکتروسرویس تماس بگیرید تا در اولین فرصت جهت بازید و عیب یابی دستگاه اقدامات لازم انجام شود .

صفحه نمایش فر آسکو روشن نمیشود :


اگر برق داخل فر می آید ولی صفحه نمایش فرروشن نمی شود و یا ساعت فر نمایش داده نمیشود ویا قابل تنظیم هم نیست تنظیمات اولیه ساعت و زمان به هم ریخته و نیاز به تنظیم مجدد دارد یا کابل و سوکت های اتصال برد دیسپلی فر درامده یا شل شده اند کابل و برد نمایشگر فر ایراد دارد و میبایست تعویض گردد، برد اصلی فر آسکو نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

فرآسکو خوب گرم نمی کند :


ساعت فر به درستی تنظیم نشده است و فر گرم نمیشود. فر درحالت دمو قرار دارد ،قفل شده و کار نمیکند . ترموستات حرارتی خراب شده است و اجازه گرم شدن به فر نمیدهد. برد اصلی فر دچار مشکل شده است.

کلید های انتخاب برنامه فر آسکو کار نمیکنند و ولوم فر نمی چرخد:


اگر ولوم انتخاب برنامه فر نمی چرخد و یا کلیدهای فرمان کار نمیکنند، ابتدا ولوم را از لحاظ شکستگی و یا اینکه جرم یا چربی گرفته باشد چک کنید چون جرم زیاد باعث گیر کردن ولوم یا دکمه ها در صفحه زیرین نمایشگر میشود .

برنامه های فر آسکو تنظیم نمیشود :


اگر برنامه های فر به درستی عمل نمیکنند، چک کنید که برنامه درست انتخاب شده است ویا کلید های انتخاب برنامه گیر نگرده باشند. صفحه نمایشگر یا برد فرمان و نیز برد اصلی فر را چک نموده و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض کنید.

بخار پز فر آسکو کار نمی کند :


غذا داخل فر مایرباخ می سوزد و فر بیش از اندازه گرم می شود چنانچه فربیش از حد داغ میشود و مواد غذایی داخل آن می سوزد موارد زیر رابررسی کنید . برنامه انتخاب شده و دما و زمان را چک کنید که با نوع مواد غذایی هماهنگی داشته باشد. ترموستات حرارتی فر ایراد دارد و با بالا رفتن بیش از حد دما، برق را از المنت قطع نمیکند. سنسورهای حرارتی ایراد دارند و دما بیش از حد بالا میرود.

دمای فر یکنواخت نیست یا کم و زیاد می شود :


ترموستات حرارتی فر دچار مشکل شده است. سنسورهای دمایی فر ایراد دارند و دما یه صورت یکسان پخش نمیشود . سنسورهای دمایی فر ایراد دارند و دما یه صورت یکسان پخش نمیشود .المنت های گرمایی فر مشکل دارند. تایمر و یا برد اصلی فر نیاز به تعمیر با تعویض دارند. فن کانوکشن ایراد دارد و نمیتواند گرما را به صورت یکسان در کابین پخش کند.

فر آسکو پس از چند ثانیه خاموش می شود:


فیوز فر ایراد دارد، ترموستات حرارتی دچار ایراد شده است، میکروسوئیچ درب ایراد دارد و برق را قطع میکند. میکروسوئیچ درب ایراد دارد و برق را قطع میکند. برد اصلی فرآسکو نیاز به تعمیریا تعویض دارد.

نصب فرآسکو :


فر باید در سطح ترار نصب گردد. برای نصب فر آسکو دقت شود که فضای کافی برای گردش هوا وجود داشته باشد تا گرمای بیش از حد باعث استهلاک قطعات الکتریکی و الکترونیکی نگردد.
برای نظافت فر دقت شود که دستگاه هربار پس از استفاده با شوینده مناسب فر تمیز گردد تا چربی و جرم باعث ایراد در قطعات نگردد. اگر فر گزینه خود تمیز کن خودکار دارد از این حالت نیز میتوان برای تمیز کردن هوشمند فر استفاده گردد.
تعمیر فر آسکو ، تعمیر فر الکترولوکس ، تعمیر فر بوش ، تعمیر فر کوپرزبوش
تعمیر فر آاگ تعمیر فر مایرباخ ، تعمیر فر دکا ، تعمیر فر آریستون ، تعمیر فر آریستون ، تعمیر فر نف

دفتر مرکزی : 41319 - 021 خدمات پس از فروش : 88759825 - 88759824 - 88759823

تعمیر فر آسکو ، تعمیر فر الکترولوکس ، تعمیر فر بوش ، تعمیر فر کوپرزبوش
تعمیر فر آاگ تعمیر فر مایرباخ ، تعمیر فر دکا ، تعمیر فر آریستون ، تعمیر فر آریستون ، تعمیر فر نف
درخواست تعمیرکار