تعمیر فر نف

تعمیرفرنف : اولین و مسئله ای که مردم در هنگام تعمیر فر با آن مواجه می شوند، این است که نمی توانند به راحتی فر را در منزل و حتی بیرون آن حمل کنند. در واقع حمل فر تا محل تعمیرفر یک مشکل میباشد.همچنین عیب یابی که اصلی ترین مرحله در تعمیر فرنف به حساب می آید نیز باید با دقت انجام شود. آنچه در عیب یابی تعمیرات فر نف اهمیت دارد، شناخت ارورها و تشخیص مشکل می باشد.آنچه در عیب یابی تعمیرات فر نف اهمیت دارد، شناخت ارورها و تشخیص مشکل می باشد.

اولین اقدام شرکت الکتروسرویس جهت تعمیر فر نف این است که تعمیر فر در محل مشتری صورت گیرد، اما درصورتی که  امکان تعمیر درمنزل  مشترینباشد  و مشتری خواهان تعمیر در تعمیرگاه مرکزی باشد  همکاران ما در تعمیرگاه مرکزی نف آماده پذیرش محصول شما برای تعمیر خواهند بود.

دفتر مرکزی : 41319 – 021  خدمات پس از فروش نف : 25 – 24 – 88759823

تعمیر فرنف  در تهران : پیشنهاد میشود تعمیرات فرنف را به افراد و شرکت های متفرقه نسپارید و حتما ازخدمات پس از فروش فرنف کمک بگیرید.

معرفی قطعات فرنف

برد اصلی فرنف :

تمام قطعات فر توسط برد اصلی فرمان  میگردند.

ترموستات حرارتی فرنف :

ترموستات قطعه ای است که ضریب ایمنی برای جلوگیری از بالا رفتن بیش ازحد حرارت دستگاه  می باشدو در صورت بالارفتن حرارت جریان برق از المنت ها قطع خواهد کرد

فن خنک کننده فرنف :

زمانی که از فر برای پخت وپز استفاده میشودو کار پخت غذا تمام شد فن خنک کننده شروع به کار میکند تا هم دستگاه و هم قطعات داخلی خنک شوند تا از خرابی آنها جلوگیری شود .

المنت فر نف :

المنت اصلی ترین قطعه فراست هر فر دااری سه المنت میباشد و حرارت دستگاه توسط این قطعه تولید میشود . المنت کف  یا المنت پایینی که حرارت اصلی برای پخنت غذا را تولید میکند المنتی که در قسمت  بالاقراردارد المنت گریل میگویند که علاوه بر پخت غذا برای طلایی یا گریل کردن غذا میباشد . المنت دایره ای یا حلقوی که معمولا دور فن کانوکشن قرار داشته و پخت ترکیبی همراه  با هوای داغ  را انجام میدهد .

ایراداها و خرابی های فر نف

فرتوکارنف روشن نمی شود :

پریز برق را چک کنید حتما  برق داشته باشد، برای این کار میتوانید ازفازمتریا پریزدیگری استفاده کنید تا مطمئن شوید روشن نشدن دستگاه از پریز برق نیست . ممکن است تبدیل سه به دو دستگاه هم سوخته باشد که با تعویض تبدیل مشکل حل میشود . در غیر اینصورت با شرکت الکتروسرویس تماس بگیرید تا در اولین فرصت جهت بازید و عیب یابی دستگاه اقدامات لازم انجام شود .

صفحه نمایش فرنف روشن نمیشود :

اگر برق داخل فر می آید ولی صفحه نمایش فرروشن نمی شود و یا ساعت فر نمایش داده نمیشود ویا  قابل تنظیم هم نیست تنظیمات اولیه ساعت و زمان به هم ریخته و نیاز به تنظیم مجدد دارد یا کابل و سوکت های اتصال برد دیسپلی فر درامده یا شل شده اند کابل و برد نمایشگر فر ایراد دارد و میبایست تعویض گردد،  برد اصلی فرنف نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

فرنف خوب گرم نمی کند :

ساعت فر به درستی تنظیم نشده است و فر گرم نمیشود. فر درحالت دمو قرار دارد ،قفل شده و کار نمیکند . ترموستات حرارتی خراب شده است و اجازه گرم شدن به فر نمیدهد. برد اصلی فر دچار مشکل شده است.

کلید های انتخاب برنامه  فرنف کار نمیکنند و ولوم فر نمی چرخد:

اگر ولوم انتخاب برنامه  فر نمی چرخد و یا کلیدهای فرمان کار نمیکنند، ابتدا ولوم را از لحاظ شکستگی  و یا اینکه جرم یا چربی گرفته باشد چک کنید  چون  جرم زیاد باعث گیر کردن ولوم یا دکمه ها در صفحه زیرین نمایشگر میشود .

برنامه های فرنف تنظیم نمیشود :

اگر برنامه های فر به درستی عمل نمیکنند، چک کنید که برنامه درست انتخاب شده است ویا کلید های انتخاب برنامه گیر نگرده باشند. صفحه نمایشگر یا برد فرمان و نیز برد اصلی فر را چک نموده و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض کنید.

بخار پز فرنف کار نمی کند:

غذا داخل فرنف می سوزد و فر بیش از اندازه گرم می شود چنانچه فربیش از حد داغ میشود و مواد غذایی داخل آن می سوزد موارد زیر رابررسی کنید . برنامه انتخاب شده و دما و زمان را چک کنید که با نوع  مواد غذایی هماهنگی داشته باشد.

ترموستات حرارتی فر ایر ترموستات حرارتی فر ایراد دارد و با بالا رفتن بیش از حد دما، برق را از المنت قطع نمیکند. سنسورهای حرارتی ایراد دارند و دما بیش از حد بالا میرود.

دمای فر یکنواخت نیست یا کم و زیاد می شود :

اگر یک طرف غذا داخل فر می سوزد و یا دمای فر کم و زیاد می شود قطعات زیر دچار مشکل شده است :

ترموستات حرارتی فر دچار مشکل شده است. سنسورهای دمایی فر ایراد دارند و دما یه صورت یکسان پخش نمیشود .

سنسورهای دمایی فر ایراد دارند و دما یه صورت یکسان پخش نمیشود .المنت های گرمایی فر مشکل دارند. تایمر و یا برد اصلی فر نیاز به تعمیر با تعویض دارند.

فرنف پس از چند ثانیه خاموش می شود:

فیوز فر ایراد دارد، ترموستات حرارتی دچار ایراد شده است، میکروسوئیچ درب ایراد دارد و برق را قطع میکند. میکروسوئیچ درب ایراد دارد و برق را قطع میکند. برد اصلی فرنف نیاز به تعمیریا تعویض  دارد

نصب فرنف :

فر نف در سطح ترار نصب گردد. برای نصب فر نف دقت شود که فضای کافی برای گردش هوا وجود داشته باشد تا گرمای بیش از حد باعث استهلاک قطعات الکتریکی و الکترونیکی نگردد.

برای سرویس فر نف ، دقت شود که دستگاه هربار پس از استفاده با شوینده مناسب فر تمیز گردد تا چربی و جرم باعث ایراد در قطعات نگردد. اگر فر گزینه خود تمیز کن خودکار دارد از این حالت نیز میتوان برای تمیز کردن هوشمند فر استفاده گردد.

چرا الکتروسرویس نمایندگی مجازتعمیرفرنف را انتخاب کنم :

دارای قطعات اورجینال فرنف

تکنسین های متخصص تعمیر فرنف

تمام هزینه با تعرفه اتحادیه لوازم خانگی

دفتر مرکزی : 41319 – 021
خدمات پس از فروش :25- 24 -88759823
نمایندگی مجاز تعمیرفرنف

اولین اقدام شرکت الکتروسرویس جهت تعمیر فر این است که تعمیر فرنف در محل مشتری صورت گیرد، اما درصورتی که  امکان تعمیر درمنزل  مشتری نباشد  و مشتری خواهان تعمیر در تعمیرگاه مرکزی  باشد  همکاران ما در تعمیرگاه مرکزی نف آماده پذیرش محصول شما برای تعمیر خواهند بود.

نمایندگی مجازتعمیرفربرقی الکترولوکس،نمایندگی مجاز تعمیرفربرقی آاگ ،نمایندگی مجازتعمیرفربرقی بوش، نمایندگی مجازتعمیرفربرقی میله
نمایندگی مجازتعمیرفربرقی کوپرزبوش ،نمایندگی مجاز تعمیرفربرقی دکا،نمایندگی مجازتعمیرفربرقی مایرباخ ،نمایندگی مجازتعمیر فربرقی آسکو
درخواست تعمیرکار