تعمیر فر آاگ

اولین و مهم ترین مسئله ای که مردم در هنگام نیاز به تعمیر فر با آن مواجه می شوند، این است که نمی توانند به راحتی فر را در منزل و حتی بیرون آن حمل کنند. در واقع بیش از تعمیرات فر دغدغه ای که دارند، حمل این دستگاه تا محل تعمیر فر می باشد. ارائه خدمات در منزل مشتریان راه حلی است که با خیال اسوده جهت تعمیر فر با رویکردی جدید اقدام میکند . همچنین عیب یابی که اصلی ترین مرحله در تعمیر فرآاگ به حساب می آید نیز باید با دقت انجام شود. آنچه در عیب یابی تعمیرات فر اهمیت دارد، شناخت ارورها و تشخیص مشکل می باشد. تجهیزاتی که در این زمینه نیز استفاده می شود هم اهمیت دارد.
اولین اقدام شرکت الکتروسرویس جهت تعمیر فرآاگ این است که تعمیر فر در محل مشتری صورت گیرد، اما درصورتی که امکان تعمیر درمنزل مشتری نباشد و مشتری خواهان تعمیر در تعمیرگاه مرکزی باشد همکاران ما در تعمیرگاه مرکزی آاگ آماده پذیرش محصول شما برای تعمیر خواهند بود.

تعمیر فرآاگ در تهران : پیشنهاد میشود تعمیرات فر را به افراد و شرکت های متفرقه نسپارید و حتما ازخدمات پس از فروش فرآاگ کمک بگیرید.

نمایندگی مجازتعمیرات فرآاگ : 41319- 021 خدمات پس از فروش فر آاگ : 88759825 - 88759824 - 88759823

معرفی قطعات فرآاگ

برد نمایشگر فرآاگ -AEG


تنظیم ساعت ، زمان پخت، انتخاب نوع پخت و به طور کلی تمام تنظیمات دستگاه برای پخت وپز دردیزپلی و یا نمایشگر انجام میشود .

ولوم انتخاب برنامه فرآاگ

برای انتخاب برنامه، دما و زمان پخت در فرآاگ از ولوم یا کلیدهای انتخاب برنامه استفاده شده است.

لاستیک دور درب فرآاگ


لاستیک دور درب فر ازهدررفتن انرژی گرمایی جلوگیری میشود .در صروتی که لاستیک دور درب پاره شد باید جهت تعویض اقدام شود .

برد اصلی فرآاگ


تمام قطعات فر توسط برد اصلی فرمان میگردند.

میکروسوئیچ فرآاگ


میکروسوئیچ قطعه ای الکترومکانیکی است که با قطع و وصل جریان برق درقسمت های مختلف کمک به افزایش ایمنی قطعات فر می کند.

فن خنک کننده فرآاگ


زمانی که از فر برای پخت وپز استفاده میشودو کار پخت غذا تمام شد فن خنک کننده شروع به کار میکند تا هم دستگاه و هم قطعات داخلی خنک شوند تا از خرابی آنها جلوگیری شود

فن پخت غذا با هوای داغ


یکی ازروشهای پخت در فر، استفاده از گردش هوای گرم داخل فر یا پخت به صورت کانوکشن میباشد، برای این منظور از یک فن به همراه یک المنت گرمایی دایره ای استفاده میگردد.

ترموستات حرارتی فرآاگ


ترموستات قطعه ای است که ضریب ایمنی برای جلوگیری از بالا رفتن بیش ازحد حرارت دستگاه می باشدو در صورت بالارفتن حرارت جریان برق از المنت ها قطع خواهد کرد.

المنت فرآاگ


المنت اصلی ترین قطعه فراست هر فر دااری سه المنت میباشد و حرارت دستگاه توسط این قطعه تولید میشود . المنتکف یا المنت پایینی که حرارت اصلی برای پخنت غذا را تولید میکند . المنتی که در قسمت بالاقرارداردالمنت گریل میگویند که علاوه بر پخت غذا برای طلایی یا گریل کردن غذا میباشد . المنت دایره ای یا حلقوی که معمولا دور فن کانوکشن قرار داشته و پخت ترکیبی همراه با هوای داغ را انجام میدهد .

سنسور حرارتی فر


سنسور حرارتی تشخیص تقسیم حرارت به طور یکسان در زمان پخت را به عهده دارد .

ایراداها و خرابی های فرآاگ - AEG

فرتوکارآاگ روشن نمی شود


پریز برق را چک کنید حتما برق داشته باشد، برای این کار میتوانید ازفازمتریا پریزدیگری استفاده کنید تا مطمئن شوید روشن نشدن دستگاه از پریز برق نیست . ممکن است تبدیل سه به دو دستگاه هم سوخته باشد که با تعویض تبدیل مشکل حل میشود . در غیر اینصورت با شرکت آاگ تماس بگیرید تا در اولین فرصت جهت بازید و عیب یابی دستگاه اقدامات لازم انجام شود .

صفحه نمایش فر آاگ روشن نمیشود :


اگر برق داخل فر می آید ولی صفحه نمایش فرروشن نمی شود و یا ساعت فرAEG نمایش داده نمیشود ویا قابل تنظیم هم نیست تنظیمات اولیه ساعت و زمان به هم ریخته و نیاز به تنظیم مجدد دارد کابل و سوکت های اتصال دیسپلی فر درامده یا شل شده اند. کابل و سوکت های اتصال دیسپلی فر درامده یا شل شده اند. برد نمایشگر فرآاگ ایراد دارد و میبایست تعویض گردد. برد اصلی فر نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.
فر آاگ خوب گرم نمی کند اگر فر توکارآاگ گرم نمی شود احتمال ایراد از موارد زیر میباشد: ساعت فر به درستی تنظیم نشده است و فر گرم نمیشود. فر درحالت دمو قرار دارد ،قفل شده و کار نمیکند . المنت فر آاگ ایراد دارد و گرم نمی کند. ترموستات حرارتی خراب شده است و اجازه گرم شدن به فر نمیدهد. برنامه درست انتخاب نشده و یا برنامه پخت استارت نگردیده است. برد اصلی فر دچار مشکل شده است.

کلید های انتخاب برنامه فر آاگ کار نمیکنند و ولوم فر نمی چرخد:


اگر ولوم انتخاب برنامه فرآاگ نمی چرخد و یا کلیدهای فرمان کار نمیکنند، ابتدا ولوم را از لحاظ شکستگی و یا اینکه جرم یا چربی گرفته باشد چک کنید چون جرم زیاد باعث گیر کردن ولوم یا دکمه ها در صفحه زیرین نمایشگر میشود . اگر این موارد نبود جهت تعمیر و یا تعویض قطعه با الکتروسرویس تماس بگیرید .

برنامه های فرآاگ تنظیم نمیشود :


اگر برنامه های فر به درستی عمل نمیکنند، چک کنید که برنامه درست انتخاب شده است ویا کلید های انتخاب برنامه گیر نگرده باشند. صفحه نمایشگر یا برد فرمان و نیز برد اصلی فر را چک نموده و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض کنید.

بخار پز فر آاگ کار نمی کند :


غذا داخل فرآاگ می سوزد و فر بیش از اندازه گرم می شود چنانچه فرآاگ بیش از حد داغ میشود و مواد غذایی داخل آن می سوزد موارد زیر رابررسی کنید . برنامه انتخاب شده و دما و زمان را چک کنید که با نوع مواد غذایی هماهنگی داشته باشد. ترموستات حرارتی فر ایراد دارد و با بالا رفتن بیش از حد دما، برق را از المنت قطع نمیکند. سنسورهای حرارتی ایراد دارند و دما بیش از حد بالا میرود

دمای فرآاگ یکنواخت نیست یا کم و زیاد می شود :


اگر یک طرف غذا داخل فر می سوزد و یا دمای فر کم و زیاد می شود قطعات زیر دچار مشکل شده است : ترموستات حرارتی فر دچار مشکل شده است. سنسورهای دمایی فر ایراد دارند و دما یه صورت یکسان پخش نمیشود . المنت های گرمایی فر مشکل دارند. تایمر و یا برد اصلی فر نیاز به تعمیر با تعویض دارند. فن کانوکشن ایراد دارد و نمیتواند گرما را به صورت یکسان در کابین پخش کند.

فرآاگ پس از چند ثانیه خاموش می شود:


اگر فرروشن می شود ولی پس از چند ثانیه کار کردن خاموش میشود موارد زیر را لازم است بررسی شود : فیوز فرآاگ ایراد دارد، ترموستات حرارتی دچار ایراد شده است، میکروسوئیچ درب ایراد دارد و برق را قطع میکند. میکروسوئیچ درب ایراد دارد و برق را قطع میکند. برد اصلی فرآاگ نیاز به تعمیریا تعویض دارد
با پیشرفت علم و تکنولوژی و استفاده از بردهای الکترونیکی در ساخت لوازم خانگی، علاوه بر افزایش کارایی و امکانات دستگاه، امکان عیب یابی خودکار و هوشمند برای لوازم خانگی فراهم شده است.شرکت آاگ نیز در تولید فرهای خود از این قاعده مستثنی نبوده و استفاده از کدهای خطای فرآاگ برای عیب یابی و نعمیر فرآاگ به کمک تکنسین ها آمده تا تشخیص عیب به درستی صورت گیرد.
برای نصب فرآاگ به طور صحیح دقت شود:
فر آاگ در سطح ترار نصب گردد. برای نصب فر آاگ دقت شود که فضای کافی برای گردش هوا وجود داشته باشد تا گرمای بیش از حد باعث استهلاک قطعات الکتریکی و الکترونیکی نگردد. برای سرویس فردقت شود که دستگاه هربار پس از استفاده با شوینده مناسب فر تمیز گردد تا چربی و جرم باعث ایراد در قطعات نگردد. اگر فربرنامه سلف کیلین یا تمیز کن خودکاررا دارد از این حالت نیز میتوان برای تمیز کردن هوشمند فر استفاده گردد.

نمایندگی مجازتعمیرات فرآاگ : 41319- 021 خدمات پس از فروش فر آاگ : 88759825 - 88759824 - 88759823

چرا الکتروسرویس را نمایندگی تعمیر فرآاگ را انتخاب کنیم:


دارای قطعات اورجینال فرآاگ
تکنسین های متخصص تعمیر فرآاگ
تمام هزینه با تعرفه اتحادیه لوازم خانگی
اولین اقدام شرکت الکتروسرویس جهت تعمیر فرآاگ این است که تعمیر فر در محل مشتری صورت گیرد، اما درصورتی که امکان تعمیر درمنزل مشتری نباشد و مشتری خواهان تعمیر در تعمیرگاه مرکزی باشد همکاران ما در تعمیرگاه مرکزی آاگ آماده پذیرش محصول شما برای تعمیر خواهند بود.
نمایندگی مجازتعمیر فربرقی آاگ، نمایندگی مجازتعمیر فر برقی الکترولوکس ، نمایندگی مجازتعمیر فربرقی بوش ، نمایندگی مجازتعمیر فربرقی میله
نمایندگی مجازتعمیر فر برقی کوپرزبوش ، نمایندگی مجازتعمیر فربرقی دکا ، نمایندگی مجازتعمیر فربرقی مایرباخ ، نمایندگی مجازتعمیر فربرقی آسکو

تعمیر فرآاگ ، تعمیر فر توکارآاگ،تعمیر فر برقی توکارآاگ ، تعمیر فر گازی تو کارآاگ