تعمیر قهوه ساز مایرباخ

الکتروسرویس نماینده مجاز تعمیر قهوه ساز مایرباخ MAYERBACH


دارای گواهینامه بین المللی تعمیر قهوه ساز مایرباخ از کمپانی مایرباخ

محصولات مایرباخ با ضمانت سپهرالکتریک

دفتر مرکزی : 41319 - 021 خدمات پس از فروش : 88759825 - 88759824 - 88759823

تعمیر قهوه ساز مایرباخ یکی از تخصصی ترین دستگاه ها نسبت به دیگر لوازم خانگی می باشد که پیشرفت روز افزون تکنولوژی و تازگی این محصول زبانزد است . الکتروسرویس یکی از نمایندگی های مجاز تعمیر دستگاه قهوه ساز مایرباخ (کافی میکر ؛کافی ماشین) با ضمانت سپهر الکتریک و تمامی برند های داخلی و خارجی با بیش از نیم قرن تجربه و دارای تکنسین های مجرب ، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات کلیه محصولات داخلی و خارجی در این عرصه می باشد . مفتخر هستیم با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایت مندی مشتری درعرصه نصب و تعمیرات لوازم خانگی در خدمت شما مشتری گرامی باشیم .
با این وجود شرکت الکتروسرویس با داشتن تیمی مختصص در زمینه نصب و تعمیرات قهوه ساز مایرباخ (اسپرسو ) ، یک از برترین نمایندگی های مجاز به حساب می آید.

نکات مهم در انتخاب نمایندگی مجاز برای تعمیر قهوه ساز مایرباخ


تمام کسانی که از قهوه ساز مایرباخ در منزل خود استفاده می کنند در صورتی که قهوه سازشان خراب شود باور براین دارند که دستگاه خود رابرای تعمیر باید به نمایندگی مجاز بفرستند ؛ در واقع اینطور نیست شرکت الکتروسرویس علاوه بر ارائه خدمات تعمیر و نصب شما رابا ایرادهای جزیی آشنا میکنند و از آنجاییکه این شرکت دسترسی به ارورهای قهوه ساز مایرباخ دارد میتواند اطلاعات مفید در اختیار شما قرار دهد تا شما جهت استفاده از دستگاه هیچ مشکلی نداشته باشید و اگر مشکلات جزیی برای قهوه ساز پیش آمد خودتان قادر به حل آن باشید یا باتماس تلفنی با مشاورین شرکت الکتروسرویس مشکل دستگاه را حل کنید .
تعمیر دستگاه اسپرسو مایرباخ ، تعمیر دستگاه اسپرسو بوش ، تعمیر دستگاه اسپرسو کوپرزبوش ، تعمیر دستگاه اسپرسو آاگ

تعمیر دستگاه اسپرسو الکترولوکس ، تعمیر دستگاه اسپرسو نف ، تعمیر دستگاه اسپرسو زیمنس ، تعمیر دستگاه اسپرسو دکا ، تعمیر دستگاه اسپرسو آسکو

نکات مهم در انتخاب نمایندگی مجاز برای تعمیر قهوه ساز مایرباخ


تمام کسانی که از قهوه ساز مایرباخ در منزل خود استفاده می کنند در صورتی که قهوه سازشان خراب شود باور براین دارند که دستگاه خود رابرای تعمیر باید به نمایندگی مجاز بفرستند ؛ در واقع اینطور نیست شرکت الکتروسرویس علاوه بر ارائه خدمات تعمیر و نصب شما رابا ایرادهای جزیی آشنا میکنند و از آنجاییکه این شرکت دسترسی به ارورهای قهوه ساز مایرباخ دارد میتواند اطلاعات مفید در اختیار شما قرار دهد تا شما جهت استفاده از دستگاه هیچ مشکلی نداشته باشید و اگر مشکلات جزیی برای قهوه ساز پیش آمد خودتان قادر به حل آن باشید یا باتماس تلفنی با مشاورین شرکت الکتروسرویس مشکل دستگاه را حل کنید .
بهتر است تعمیر قهوه ساز در منزل مشتری انجام شود تا در هزینه ها و وقت صرفه جویی شود. این کار به نحوی انجام می شود که مشتری پس از اولین تماس خود و اعلام آدرس وایرادهای دستگاه قهوه ساز، تکنسین های الکتروسرویسجهت بازدید ؛کارشناسی و تعمیر دستگاه مراجعه می کنند.

اگر قهوه ساز و اسپرسوساز توکار و مبله شما نیاز به سرویس و تعمیر و جرم زدایی دارد باالکتروسرویس تماس بگیرید.

معرفی قطعات قهوه ساز مایرباخ


صفحه نمایش قهوه ساز مایرباخ
نازل قهوه ساز و اسپرسو
اسبک قهوه ساز مایرباخ
کلید های انتخاب برنامه (انتخاب نوع قهوه )
مخزن شیر واتصالات قهوه ساز مایرباخ
مخزن آب قهوه ساز مایرباخ
میکروسوئیچ قهوه ساز مایرباخ
پمپ آب قهوه ساز مایرباخ
دم کن قهوه ساز مایرباخ
موتور قهوه ساز مایرباخ
شیربرقی قهوه ساز مایرباخ
المنت قهوه ساز مایرباخ
آسیاب قهوه ساز مایرباخ

چگونه قهوه ساز را تمیز کنیم؟

خوب روش درست نیز همین است شما اگر می‌خواهید عمر قهوه‌سازتان طولانی باشد و قهوه‌ی سالم میل کنید ، باید به نظافت آن اهمیت دهید . البته اگر معمولاً با قهوه جوش ؛ قهوه درست می‌کنیدبعد از هربار استفاده باید آن را بشویید . برای شستشوی آن هم میتوانید از ظرفشویی استقاده کنید ویا با ابرو مایع ظرفشویی آن را بشویید .
چند وقت یکبار قهوه ساز را تمیز کنیم؟
برای تمیزکردن انواع قهوه سازها و دستگاههای اسپروساز اول باید سینی زیر قهوه ساز وپارچ شیر آن راکه با یک شستشوی معمولی اینکار انجام میشود بشویید . لازم به ذکر است پارچ مخصوص شیر بعد از هر بار استفاده باید شسته شود .چون مخزن شیر بهترین مکان برای رشد باکتری هامی باشد وباید نظافت آن حتما رعایت شود .
شستششوی داخل قهوه ساز مایرباخ و اسپروساز مایرباخ که به آن کیلین(clean)میگویند باید ماهی یکبار انجام شود .به مرحله جرم زدایی قهوه ساز و اسپروساز مایرباخ دیسکیل گفته میشود ( discale)که البته این پیغام بر روی دیزپلی دستگاه نمایش داده میشود .جرم زدایی قهوه ساز مایرباخ و اسپروساز مایرباخ باید به صورت تخصصی وبا مواد شوینده مخصوص انجام شود .این مواد به صورت مایع و قرص موجود میباشد که میتوانید با تماس با شرکت الکتروسرویس این مواد را تهیه کنید .

برای تمیز کردن قهوه ساز از چه موادی استفاده کنیم؟


همانطور که میدانید قطعات خارجی قهوه‌ ساز راطبق دستوری که در دفترچه راهنمای آن نوشته شده است در ماشین ظرفشویی قرار دهید و یا به راحتی با مایع ظرفشویی و ابر بشویید. اما موادی که معمولاً برای شستشوی داخل دستگاه به کار می‌روندباید طبق استاندارد باشند .
مخلوط سرکه و آب یکی از بهترین موادی است که برای تمیزکردن وسایل برقی آشپزخانه به ویژه قهوه ساز و مایکروویو توصیه می‌شود. نسبت مناسب برای این محلول دوبه یک، آب به سرکه، است. البته اگر مدت‌هاست سراغ تمیزکردن قهوه ساز نرفته‌اید می‌توانید نسبت آب را به سرکه راتغییر دهیدو سرکه بیشتر بریزید .
نکته : استفاده از مواد پاک کننده ممنوعیت‌هایی نیز دارد.به یاد داشته باشید که هرگز سفید کننده را با سرکه و یا اسیدهای دیگر مخلوط نکنید چون بخارهای حاصل از آنها به شدت سمی هستند.

روش تمیزکردن قهوه ساز :

قهوه‌ی باقیمانده در قهوه ساز را خارج کنید. مخلوط آب و سرکه، که در بالا به آن اشاره شد را آماده کنید. مایع را درمخزن آب قهوه‌ ساز بریزید. قهوه‌ساز خود را مثل همیشه که روشن کنید. وقتی فرآیند دم کردن تمام شد دستگاه را خاموش کنید و 20 دقیقه به آن فرصت بدهید تا مایع در دستگاه بماند . پس از پایان بیست دقیقه دومرتبه دیگر قهوه ساز را تنها با آب خالی روشن کنید تا بوی موادی که با آن شستشو داده‌اید از بین برود. بین هر بار روشن کردن قهوه‌ ساز با آب خالی، بین پانزده تا بیست دقیقه زمان بگذارید.

نکاتی درباره‌ی تمیزکردن انواع قهوه‌ سازها


قهوه‌ سازهای پیشرفته‌ که باقراردادن دانه‌ی قهوه را د مخزن قهوه ساز مایرباخ ؛بعد از فرآیند حرارت دادن آن و آسیاب کردن، یک فنجان قهوه‌ی خوش طعم به شما تحویل می‌دهند، برنامه‌های کاملی برای جرم زدایی ، شستشو و آب‌کشی خود دارند.
تعمیر قهوه ساز با کمک مجرب ترین کارشناسان هر برند
5اگر دستگاه قهوه ساز شما مایرباخ است یا با برند : آاگ ؛ نف ؛ بوش ؛ آسکو؛ دکا ؛ میله ؛ الکترولوکس ؛کوپرزبوش ؛ گاگنو و … ؛ باشد همکاران ما در شرکت الکتروسرویس با استفاده از تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیرات قهوه ساز همان برند و با استفاده از قطعات کاملا اورجینال تعمیر قهوه ساز شمارا باکمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان انجام میدهند .
فراموش نکنید از آنجایی که روز به روز تکنولوژی به کار رفته در تولید لوازم خانگی مخصوصا دستگاه قهوه سازو اسپرسو با برند های مختلف روبه پیشرفت است ، کمک گرفتن از کارشناسانی که با تکنولوژی روز در ارتباط هستند و آشنایی کامل با ساختار قهوه ساز با برند های مختلف اروپایی را دارندوبا داشتن اطلاعات کامل از ارورهای دستگاه که از اهمیت ویژه ای برخوردار است در تعمیر قهوه ساز اثر دارد.

چه نشانه هایی خبر از خرابی قهوه ساز دارد؟


دستگاه قهوه ساز موارد استفاده مختلفی دارد و به صورت صنعتی و خانگی وجود دارد . قهوه ساز های صنعتی مایرباخ در کافی شاپ ها ؛ رستوران ها ؛شرکت ها و هتل ها استفاده میشود و قهوه ساز های خانگی هم در منزل استفاده میشوند .
مشکلات رایج که خبر از خرابی دستگاه قهوه ساز مایرباخ دارد :

عدم گرم شدن دستگاه قهوه ساز ،خرابی ترموستات ،خرابی لامپ خبر؛المنت کارنمکیند،خرابی در المنت برای دم کردن ،شیر ساکشن نمیشود ، شیر برقی دستگاه کارنمیکند،دادن ارور دیسکیل برروی صفحه نمایش یا دیز پلی display قهوه ساز مایرباخ

چرا الکتروسرویس را برای تعمیر قهوه ساز به شما پیشنهاد میکینم؟


استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیر وسرویس قهوه ساز مایرباخ
تعمیرات لوازم خانگی در منزل مشتری
کنترل هزینه ها طبق تعرفه اتحادیه لوازم خانگی
اعزام تکنسین متخصص قهوه ساز مایرباخ
بیشترین تلاش برای تعمیر قطعه در غیراینصورت تعویض قطعه
اعزام سرویسکار در کوتاه ترین زمان

تعمیر قهوه ساز آاگ
تعمیر قهوه ساز الکترولوکس
تعمیر قهوه ساز نف
تعمیر قهوه ساز آسکو
تعمیر قهوه ساز میله
تعمیر قهوه ساز آریستون
تعمیر قهوه ساز کوپرزبوش
تعمیر قهوه ساز بوش
تعمیر قهوه ساز دکا

روال تعمیر قهوه ساز توسط تعمیرکار به چه صورت است؟


پس از تماس مشتری با شرکت الکتروسرویس و اعلام خرابی ویاایراد دستگاه قهوه ساز توسط شما مشتری عزیز و ثبت اطلاعات ؛نزدیک ترین تعمیرکار متخصص در تعمیرات قهوه ساز مایرباخ به محل کار یا منزل شما مراجعه میکند . در حضور شما از دستگاه بازدید و ایرادهای آن برطرف میشود. اگر دستگاه در منزل قابل تعمیر نبود با رضایت مشتری و دادن رسید تحوبل کالا به شما ؛ قهوه ساز از منزل به تعمیرگاه مجاز قهوه ساز مایرباخ انتقال داده میشود و تعمیرات لازم بروروی دستگاه انجام میشود . لازم به ذکر است تعمیر قهوه ساز تازمانیکه در نمایندگی مجاز الکتروسرویس است مرحله به مرحله ی کار سرویس به مشتری اطلاع داده میشود .

دفتر مرکزی : 41319 -021 خدمات پس از فروش : 88759825 - 88759824 - 88759823

نمایندگی مجاز تعمیر قهوه ساز الکترولوکس ، نمایندگی مجاز تعمیر قهوه ساز آاگ ، نمایندگی مجاز تعمیر قهوه ساز نف ، نمایندگی مجاز تعمیر قهوه ساز آسکو
نمایندگی مجاز تعمیر قهوه ساز میله ، نمایندگی مجاز تعمیر قهوه ساز بوش ، نمایندگی مجاز تعمیر قهوه ساز دکا ، نمایندگی مجاز تعمیر قهوه ساز مایرباخ ، نمایندگی مجاز تعمیر قهوه ساز باماتیک
درخواست تعمیرکار