تعمیر ماشین لباسشویی کوپرزبوش

دارای گواهی نامه نصب و تعمیر محصولات کوپرزبوش

با نمایندگی تعمیرات لباسشویی کوپرزبوش بیشتر آشنا شوید :


تعمیر ماشین لباسشویی کوپرزبوش :مجموعه الکترو سرویس با داشتن تکنسین های مجرب و آموزش دیده و هم چنین استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت در حداقل زمان ممکن دستگاه ماشین لباسشویی کوپرزبوش شما را در منزل تعمیر و پس از تست تحویل شما می دهد . با توجه به اینکه تیم مجرب الکترو سرویس نمایندگی تمامی محصولات کوپرزبوش را دارا می باشد وهمچنین با داشتن دسترسی به سایت procorner قادر به دریافت فایل Service documents تمامی مدل های و سفارش قطعات به صورت آنلاین می باشد از این رو تمامی مدل های ماشین لباسشویی کوپرزبوش اعم از قدیمی و جدید در این مجموعه قابل تعمیر می باشد.

در صورتی که به خاطر مشکلات ماشین لباسشویی کوپرزبوش خود از جمله قفل شدن درب لباسشویی، ، نشتی آب، نچرخیدن دیگ، تمام نشدن برنامه شستشو ، تخلیه نکردن آب ؛ سر وصدای زیاد لباسشویی در مرحله آبکشی و خشک کردن و… ؛ لباسهای شما روی هم انبار شده و بسیار سر درگم و کلافه به دنبال تعمیرکار و نمایندگی لباسشویی کوپرزبوش می گردید ؟
به هیچ عنوان نگران نباشید کافی است تعمیر دستگاه لباسشویی کوپرزبوش خود را به کارشناسان و متخصصین الکتروسرویس که نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی کوپرزبوش در ایران می باشند بسپارید، ما در سریع ترین زمان ممکن نسبت به عیب یابی و تعمیر ویا تامین قطعات ماشین لباسشویی شما مانند برد، تایمر، دیگ، پمپ، قفل درب و … خواهیم پرداخت .
تعمیرات ماشین لباسشویی کوپربوش به دلیل استفاده از فناوری و تکنولوژی های پیشرفته و همچنین بالا بودن قیمت لباسشویی کوپرزبوش کار بسیار حساس می باشد از این رو انجام آن توسط افراد ناشی و غیر متخصص باعث وارد شدن خسارات جبران ناپذیری خواهد شد .
لازم به ذکر است کارشناسان، متخصصین، و تعمیرکاران شرکت الکتروسرویس با دارا بودن تجربه ی بسیار بالا در ارتباط با سرویس، نصب و تعمیر لباسشویی کوپرزبوش و طی کردن دوره های تخصصی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان با بالاترین درجه کیفیت و استاندارد می باشد ، گفتنی است مجموعه الکترو سرویس به عنوان نمایندگی محصولات کوپرزبوش دارای تاییدیه رسمی از صنف تعمیرات لوازم خانگی میباشد .

دفتر مرکزی : 41319 -021


خدمات پس از فروش : 88759825 - 88759824 - 88759823

AEG – Electrolux - Kuppersbusch – ASKO – Miele - NEFF- GAGGENAU- BOSCH-

MAYERBACH – Deca – ARISTON

تعمیرلباسشویی آاگ ، تعمرلباسشویی الکترولوکس ،تعمیرلباسشویی کوپرزبوش ،تعمیرلباسشویی آسکو
تعمیر لباسشویی میله ،تعمیر لباسشویی نف ، تعمیرلباسشویی گاگنو ، تعمیر لباسشویی بوش ، تعمیرلباسشویی مایرباخ

نمایندگی تعمیر لباسشویی کوپرزبوش چه خدماتی ارائه می دهد ؟


سرویس ماشین لباسشویی کوپرزبوش و نصب ماشین لباسشویی کوپرزبوش تعمیر و نگهداری سالیانه به ماشین لباسشویی باعث افزایش عمر مفید آن بوده و مانع تعویض و خرید مجدد لباسشویی توسط شما می گردد، مجموعه الکتروسرویس به عنوان نمایندگی رسمی محصولات کوپرزبوش با ارائه خدمات تعمیر نصب و سرویس ماشین لباسشویی کوپرزبوش با بالاترین کیفیت وطبق تعرفه اتحادیه لوازم خانگی در اختیار شما عزیزان میباشد .
از این رو به شما توصیه می گردد در صورتی که به مشکلات متداولی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد برخورکردید سریعا با شرکت الکترو سرویس با شماره 02141319 تماس بگیرید تا در اولین فرصت جهت تعمیرماشین لباسشویی شما اقدمات لازم انجام شود تا از بروز مشکلات جدی تر و صرف کردن هزینه های بیشترجلوگیری شود .

با دپارتمان خدمات پس از فروش شرکت الکتروسرویس جهت تعمیر ماشین لباسشویی کوپرزبوش آشنا شوید:


خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی کوپرزبوش از جمله ارکان اصلی برندکوپرزبوش در خدمات و پشتیبانی محصولات بعد از فروش آنها می باشد ، از این رو الکترو سرویس نماینده رسمی محصولات کوپرزبوش آلمان در ایران توانسته وظیفه سرویس، نصب و تعمیر لباسشویی کوپرزبوش را در تعمیرگاه مرکزی لباسشویی کوپرزبوش به عهده بگیرد . با استفاده از خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی کوپرزبوش ؛ شما بعد از خرید این وسیله تا سال ها تنها نیستید و تمامی مشکلات کوچک و بزرگ شما در ارتباط با لباسشویی کوپرزبوش با اطمینان خاطر انجام خواهد شد . در صورتی که ماشین لباسشویی کوپرزبوش شما دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر دارد سریعا با مرکز رسمی خدمات پس از فروش کوپرزبوش تماس بگیرید ، ما در مرحله اول اقدام به ارائه مشاوره برای رفع مشکل به صورت تلفنی خواهیم کرد؛ در صورتی که این مشکل برطرف نشد نسبت به ارسال سریع تکنسین تعمیر لباسشویی کوپرزبوش به محل اقدامات لازم انجام میشود .

مشکلات رایج که ممکن است برای ماشین لباسشویی کوپرزبوش اتفاق بیفتد :


تعمیر ماشین لباسشویی کوپرزبوش

ماشین لباسشویی کوپرزبوش روشن نمی‌شود:

اگر ماشین لباسشویی کوپرزبوش روشن نمیشود ابتدا مطمئن شوید کابل برق متصل به پریز هیچگونه اتصالی و قطعی نداشته باشد اگر کابل سالم بود و برق ساختمان هم وصل بود مشکل دستگاه فنی است . با نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی کوپرزبوش در تهران تماس بگیرید.

چرا ماشین لباسشویی کوپرزبوش در حین کارکردن بیش‌ ازاندازه میلر‌زد ؟


دلیل سروصداو لرزش در ماشیبن لباسشویی کوپرزبوش خراب شدن بلبرینگ و کاسه نمد ؛ شکستن شفت یا فولی ؛ کمک فنرهای ماشین لباسشویی ؛ساییدگی پایه های ماشین لباسشویی کوپرزبوش ، تراز نبودن و شل شدن پیچ های بدنه ماشین لباسشویی میباشد .
در صورت نیازبه تعویض شفت بلبرینگ و کاسه نمد ؛ ماشین لباسشویی کوپرزبوش باید اوراق و مونتاژ شود و دیگ به شرکت انتقال یابد ولی جهت تعویض کمک فنر و پایه لباسشویی اینکار در منزل مشتری انجام میشود . برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بلبرینگ و شفت ماشین لباسشویی کوپرزبوش فقط باید از ریختن لباس زیاد و پتوی گلبافت اجتناب کنیم.

چرا ماشین لباسشویی کوپرزبوش در حین انجام کار صدای زیادی تولید می‌کند؟


اگر کمک های دستگاه خراب شده باشد دستگاه در حین کارکردن سروصدای زیاد و تکان های شدید دارد . کمک ماشین لباسشویی کوپرزبوش جز قطعات مصرفی است و بهتراست هر پنج سال یکبار تعویض شود .
دلایل دیگری که باعث ایجاد صداو تکان خوردن در حین کارماشین لباسشویی میشود : فرسوده شدن لاستیک زیر پایه ها ، شکستن شفت ، خرد شدن بلبرینگ ، خرابی تاخو ی موتور و مستهلک شدن و آسیب دیدن تسمه میباشد .
برای برطرف کردن ایراد صدای و لرزش ماشین لباسشویی کوپرزبوش با شرکت الکتروسرویس ، نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی کوپرزبوش تماس بگیرید .

خدمات پس از فروش : 88759825 - 88759824 - 88759823

چرادرب ماشین لباسشویی کوپرزبوش باز نمی‌شود ؟


یکی از دلایل باز نشدن درب ماشین لباسشویی کوپرزبوش شکستن دستگیره و از کار افتادن میکروسوئیچ میباشد .
دلیل دیگر باز نشدن درب دستگاه عدم تخلیه آب ماشین لباسشوییی کوپرزبوش میباشد و در مواقع اظطرای فیلتر پایین دستگاه را باز کرده تا آب ماشین تخلیه شود و درب دستگاه به طور موقت باز شود .

از ماشین لباسشویی کوپرزبوش آب خارج میشود :


ابتدا شلنگ خوجی را چک کنید ، گاهی اوقات واشر شلنگ ورودی هم آسیب می بیند . خرطومی و اتصالات جاپودری به دیگ و دیگ به پمپ هم دچار پوسیدگی میشوند که این امر باعث نشتی آب از ماشین لباسشویی میشود . مطمئن شوید لوله فاضلاب ساختمان گرفتگی نداشته باشد . در برخی موارد خراب شدن کاسه نمد دیگ هم لاعث آبریزی به داخل دستگاه میشود . استفاده بیش از حد پودر هم باعث میشود آب از بالای جاپودری نشتی پیدا کند

ماشین لباسشویی کوپرزبوش آبگیری نمی کند :


ابتدا مطمئن شوید شیر وروری آب قطع نباشد .در مرحله بعد ممکن است شیر برقی ماشین لباسشویی خراب شده باشد ودر مرحله آخر احتمال خرابی برد دستگاه وجود دارد .

عدم تخلیه آب از ماشین لباسشویی کوپرزبوش :


درمرحله اول خروجی را چک کنید که گرفتگی نداشته باشد ، در مرحله دوم فیلتر زیر لباسشویی را باز کرده و تمیز کنید . بهتر است یک لیتر آب داخل دیگ ریخته تا از فیلتر پایین خارج شود . اگر مشکل تخلیه آب حل نشد پمپ تخلیه ماشین لباسشویی بابد تعویض شود .

لاستیک دور درب ماشین لباسشویی کوپرزبوش جرم گرفته و کپک زده است :


بهتر است بعد از استفاده دبر لباسشویی را باز گذاشته و لاستیک دور درب را خشک نمایید و حتما از جرم گیر های ماشین لباسشویی استفاده کنید . بنا به تعداد استفاده از ماشین لباسشویی هر سه ماه یکبار دستگاه را جرم گیری کنید .
در صورت بروز مشکل در ماشین لباسشویی کوپرزبوش اصلا نگران نباشید ، الکتروسرویس با داشتن کادری مجرب در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی کوپرزبوش آماده ارائه بهترین خدمات با کمترین هزینه ، طبق تعرفه اتحادیه لوازم خانگی به شما مشتری عزیز میباشد .

کد خطا و ارور ماشین لباسشویی کوپرزبوش


اگر در صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی کوپرزبوش کد خط یا ارور نمایش داده شد ودستگاه کار نکرد نگران نباشید. چرا که شرکت الکتروسرویس با داشتن ارورهای مربوط به دستگاه با تشخیص درست مشکل را برطرف میکند .

در زیر به برخی از دلایل که مشتریان جهت تعمیر ماشین لباسشویی کوپرزبوش خود با الکتروسرویس تماس میگیرند :

روشن نشدن صفحه نمایش ماشین لباسشویی کوپرزبوش ، گیر کردن در یکی از مراحل و جلو نرفتن برنامه های تنظیم شده ، ایجاد سر و صداهای زیاد هنگام خشک کردن، عدم تخلیه آب پس از شستشو، تمیز نشستن لباس ها ، عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی کوپرزبوش، خراب بودن پایه ها و لرزش و جابجایی لباسشویی کوپرزبوش، تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدا شروع به شستشو، بسته نشدن درب ماشین لباسشویی، خراب بودن لاستیک دور درب و ریزش آب از جلو درب، پارگی تسمه موتور، مشاهده پیغام ارور یا خطا، به وجود آمدن لکه بر روی لباس ، باز نشدن درب ماشین لباسشویی کوپرزبوش، ریزش آب از زیر ماشین لباسشویی کوپرزبوش، آبگیری نکردن ماشین لباسشویی کوپرزبوش، گرم نشدن آب ماشین لباسشویی کوپرزبوش
تعمیرات ماشین لباسشویی کوپرزبوش،تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس ،تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ
تعمیرات ماشین لباسشویی بوش ، تعمیرات ماشین لباسشویی نف ، تعمیرات ماشین لباسشویی آسکو ، تعمیر ات ماشین لباسشویی مایرباخ
دفتر مرکزی : 41319 - خدمات پس از فروش : 88759825 - 88759823
درخواست تعمیرکار