تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی

دفترمرکزی : 41319 -021 خدمات پس از فروش زانوسی : 88759825 - 88759824 -88759823

مشاور فروش و خدمات پس از فروش : 09371259696

تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی : اگر شما ماشین ظرفشویی زانوسی دارید و دستگاه شما به علت خرابی نیاز به تعمیر دارد با ما همراه شوید قبل از حضور کارشناس متخصص شرکت الکترو سرویس اطلاعات اولیه ی مشکل ماشین ظرفشویی زانوسی خود را به کارشناس به صورت تلفنی عنوان می کنید و همچنین مدل وPNC ماشین ظرفشویی که بر روی درب دستگاه از قسمت داخل روی یک برچسب می باشد را به شرکت اعلام کنید.
با توجه به اینکه شرکت اکتروسرویس نمایندگی مجاز محصولات زانوسی میباشد ، اطلاعات دقیق و کاملی در مورد ارورهای - Error ماشین ظرفشویی زانوسی با مدل های گوناگون را دارد. ماشین ظرفشویی یکی ازمهمترین لوازم آشپزخانه است و استفاده مداوم از ماشین ظرفشویی در اغلب خانواده ها وجود دارد. بدون شک ماشین ظرفشویی زانوسی یکی از کاربردی ترین لوازم خانگی است که همه خانواده ها به آن نیاز دارند. عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی یکی از سرویس های پرتقاضا می باشد.
بهتر است تعمیر ماشین ظرفشویی در محل (در منزل مشتری) انجام شود تا در هزینه ها و وقت صرفه جویی شود. این کار به نحوی انجام می شود که مشتری پس از اولین تماس خود واعلام خرابی دستگاه و آدرس منزل و ثبت در سیستم ؛ تکنسین جهت بازدید و تعمیر به منزل مشتری مراجعه می کند.

خدمات پس از فروش زانوسی :


شرکت الکتروسرویس خدمات پس از فروش و نمایندگی زانوسی از کادری آموزش دیده ، متخصص و با تجربه در زمینه برند زانوسی و استفاده از قطعات اصلی و برنامه مشخص تعمیراتی که توسط کمپانی زانوسی طراحی و پیاده سازی شده است، بهره می برد و آماده خدمات رسانی به شما خواهد بود. الکترو سرویس نمایندگی زانوسی با تعمیر ظرفشویی زانوسی و رفع عیب دستگاه در اولین فرصت ممکن بعد از تماس شما با شرکت الکتروسرویس نسبت به تعمیر دستگاه شما اقدام مینماید

تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی در تهران :


تمام کسانی که از ماشین ظرفشویی در منزل خود استفاده می کنند در صورت خرابی هر چه سریعتر باید برای تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی اقدام کنند ولی آیا لازم است که در صورت بروز هر مشکلی با یک شرکت تعمیرات لوازم خانگی تماس گرفت؟ در حقیقت الکترو سرویس علاوه بر معرفی خدمات خود که تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی نیز گوشه ای از این خدمات می باشد ، شما را با ارورها و ایرادهای جزیی که ممکن است برای دستگاه شما اتفاق بیفتد آشنا می کند .
در حقیقت الکترو سرویس علاوه بر معرفی خدمات خود که تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی نیز گوشه ای از این خدمات می باشد ، شما را با ارورها و ایرادهای جزیی که ممکن است برای دستگاه شما اتفاق بیفتد آشنا می کند . تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی در منزل تنها توسط تکنسین های با تجربه الکتروسرویس توصیه می شود ، باز ماندن درب دستگاه ، خم شدگی یا مسدود شدن شیلنگ تخلیه آب ، ورود بیش از حد آب به ظرفشویی ، آسیب دیدن المنت ، باز نشدن جای قرص ، نشتی آب از اتصالات شیلنگ و خرابی موتور همگی موجب روشن شدن چراغ ERROR دستگاه می شود.
نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی الکترولوکس ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی بوش ،نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ
نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی کوپرزبوش نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی نف ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی گاگنو ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی آسکو
نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی مایرباخ ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی الجی

ماشین ظرفشویی زانوسی و ایرادهای جزیی

دفتر مرکزی : 41319 - 021 خدمات پس از فروش ظرفشویی زانوسی : 88759825 - 88759824 - 88759823

مشاور فروش وخدمات پس از فروش : 09371259696

همیشه از مواد شوینده مرغوب و استاندارد استفاده کنید تا ظروف به خوبی پاک شوند. هرگز محفظه پودر را بیش از حد پر نکنید و داخل ماشین ظرفشویی را بیش از حد مجاز با ظروف پر نکنید. هیچ مانعی در مسیر خروج آب و پاشش صحیح آب بر روی ظروف قرار ندهید. در واقع چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی زانوسی برروی شستشوی آنها تاثیر زیادی دارد. وجود ایراد و خرابی پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی یکی از مشکلاتی است که فراوان اتفاق می افتد. تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی موجب درست کارکردن دستگاه و تخلیه آب به طور کامل خواهد شد.
اگر ماشین ظرفشویی زانوسی شما نمی تواند آب راپاشش کند بهتر است بازوی آب فشان تحتانی و بازوی آب فشان فوقانی را بررسی کنید. مسدود بودن سوراخ های خروج آب علت اصلی این مشکل است. با باز کردن مهره بازویی می توانید بازویی را در آورده تمیز کنید و مجدد نصب کنید . با انجام اینکار مشکل پاشش آب حل می شود. تمیز کردن بازویی پس از هر بار استفاده موجب کارکرد بهتر ماشین ظرفشویی می شود. گرفتگی فیلتر اتصال شیر آب به شیلنگ ماشین ظرفشویی زانوسی نیز یکی از دلایل کم شدن فشار آب ورودی به ماشین ظرفشویی است.
اگر ماشین ظرفشویی شما زانوسی است و نیاز به تعمیر دارد تعمیر و سرویس آن را با خیالی آسوده به ما بسپارید. مجموعه الکترو سرویس دارا ی نمایندگی مجاز زانوسی می باشد و تکنسین های این مجموعه پس از چندین سال تجربه ؛ سابقه و فعالیت در حوزه تعمیرات لوازم خانگی زانوسی ، بهترین و کم هزینه ترین خدمات جهت تعمیر دستگاه را به شما مشتری گرامی ارائه می دهد.

تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی و مشکلات متداول

علت تمیز نشستن ظروف با ماشین ظرفشویی زانوسی :


چنانچه مشاهده کردید ماشین ظرفشویی زانوسی شما ظروف را مثل سابق تمیز نمی شوید ؛ ابتدا آب فشان های ماشین ظرفشویی زانوسی را چک کنید. گاهی اوقات پوست تخمه ، هسته میوه ، هسته خرما و … باعث مسدود شدن مسیر شیارهای آب فشان ها می شوند واین امر موجب می شود که پاشش آب توسط این آب فشان ها به خوبی انجام نشود. همچنین فیلتری که در کف ماشین ظرفشویی زانوسی قرار گرفته را نیز کنترل کنید و از تمیز بودن آن مطمئن شوید. برای بررسی تمیزبودن فیلتر به این صورت عمل کنید : وقتی فیلتر را زیر جریان مستقیم آب قرار دهید، آب به صورت مستقیم جاری شود و پخش نمی شود.

دلایلی که ماشین ظرفشویی زانوسی آبگیری نمی کند :


اگر ماشین ظرفشویی شما آبگیری نمی کند ابتدا لوله های ورودی آب و اتصالات را کنترل کنید که ایرادی وجود نداشته باشد همینطور میزان فشار آب را بررسی کنید. گاهی اوقات هم ممکن است رسوبات و املاح باعث بسته شدن مسیر ورودی آب شوند. پس از چک کردن این موراد چنانچه مشکل حل نشد با شرکت الکتروسرویس تماس بگیرید تا تکنسین های ما جهت بررسی تخصصی دستگاه به منزل شما مراجعه کنند

دلایلی که ماشین ظرفشویی زانوسی آب را تخلیه نمی کند :


اگر ماشین ظرفشویی شما آب را تخلیه نمی کند ابتدا لوله های خروجی را کنترل کنید. در مرحله بعد فیلتر دستگاه را چک کنید. چنانچه مشکل ماشین ظرفشویی زانوسی شما برطرف نشد مشکل یا از پمپ دستگاه یا برد ماشین ظرفشویی می باشد. با الکتروسرویس تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.

علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی زانوسی :


ابتدا پریزهای برق را با فازمتر چک کنید جهت اینکه مطمئن شوید برق در پریزها جریان دارد. به طور کلی از وصل بودن جریان برق اطمینان حاصل کنید. چنانچه مشکل از برق و پریزها نبود با ما تماس بگیرید تا تکنسین های الکتروسرویس به منزل شما مراجعه و مشکل را به صورت تخصصی بررسی و برطرف کنند.

دلیل آب ریزی ماشین ظرفشویی زانوسی :


اگر متوجه شدید که ماشین ظرفشویی شما در حین انجام کار آب ریزی دارد اول اتصالات و لوله های دستگاه را چک کنید مطمئن شوید لوله خروجی ماشین ظرفشویی زانوسی کاملا داخل لوله فاضلاب قرارگرفته باشد. همینطور اتصالات مربوط به لوله فاضلاب نیز چک شود. در غیر این صورت با مجموعه ما تماس بگیرید تا با حضور تکنسین به منزل شما مشکل را به صورت تخصصی بررسی و برطرف کنند.

ماشین ظرفشویی زانوسی بوی بد می دهد :


اگر بعد ازشستن ظروف با ماشین ظرفشویی احساس کردید دستگاه بوی بد میدهد ، ممکن است خرده های غذا در صفحه صافی یا جت های بازو وحتی در طول درب وجود داشته باشد. همه این قطعات رو از خرده های غذا پاک کنید تمام ظروف را ماشین ظرفشویی بیرون بیاورید و بگذارید دستگاه یکبار شستشوی کامل بدون ظروف را انجام دهد. دقت داشته باشید همیشه و در هر مرحله قبل از انجام شستشوی ظروف توسط ماشین ظرفشویی زانوسی باقیمانده غذا و چربی را از روی ظروف پاک کنید.

معرفی قطعات ماشین ظرفشویی زانوسی


برد اصلی ماشین ظرفشویی زانوسی ، برد دیسپلی ماشین ظرفشویی زانوسی ، دکمه پاور ماشین ظرفشویی ، سیم کشی ، جای قرص و مایع جلا ، جای سنگ نمک ، آکواستاپ ماشین ظرفشویی زانوسی ، شیر برقی ماشین ظرفشویی زانوسی ، موتور ماشین ظرفشویی زانوسی ، هیتر ، پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی زانوسی ، خرطومی ، خرطومی سنگ نمک ، هیدروستات ماشین ظرفشویی زانوسی

برای جلوگیری از خراب شدن و تعمیر مداوم ماشین ظرفشویی زانوسی چه نکاتی را رعایت کنیم .


باقی مانده های موجود روی ظروف را حتما قبل از قراردادن در ماشین ظرفشویی زانوسی پاک کنید . حتما از موادشوینده ، استاندارد و مناسب ظرفشویی استفاده نمایید و از ریختن مواد سفید کننده داخل مخزن خودداری نمایید .مقدار شوینده به اندازه ی تعیین شده باشد . ماشین ظرفشویی را هفته ای یکبار ودر ساعات مناسب مثل صبح های زود و یا آخر شب روشن کنید . ظروف را متناسب با ظرفیت ماشین ظرفشویی زانوسی داخل آن بگذارید و ظروف را درجهت آب فشان های دستگاه قراردهید .
بهتر است دهانه لیوان ها به سمت پایین باشد . مواردی مانند سختی آب منطقه ای که ماشین ظرفشویی در آن استفاده میشود ؛ نوع شوینده های مصرفی ، صحیح و به اندازه چیدن ظروف و استفاده از برنامه شستشوی صحیح و مناسب میتواند در هرچه تمیز تر شستن ظروف در ماشین ظرفشویی اثرگذار باشد و در خیلی از موارد با رعایت و کنترل موارد بیان شده شما میتوانید با خیال آسوده سالیان سال از ماشین ظرفشویی ، بدون هیچ ایرادی استفاده کنید .
تعمیرماشین ظرفشویی نف ، تعمیرماشین ظرفشویی آاگ، تعمیرماشین ظرفشویی بوش، تعمیرماشین ظرفشویی آسکو تعمیرماشین ظرفشویی مایرباخ
تعمیرماشین ظرفشویی زانوسی، تعمیرماشین ظرفشویی کوپرزبوش، تعمیرماشین ظرفشویی الکترولوکس ، تعمیرماشین ظرفشویی زیمنس ،تعمیرماشین ظرفشویی باماتیک ، تعمیرماشین ظرفشویی الجی
نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی الکترولوکس ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی بوش
نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی کوپرزبوش ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی نف ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی آسکو ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی گاگنو

دفترمرکزی : 41319 -021 خدمات پس از فروش زانوسی : 88759825 - 88759824 -88759823 مشاور فروش و خدمات پس از فروش : 09371259696

درخواست تعمیرکار