تعمیر جاروبرقی آاگ


دارای گواهینامه بین المللی آموزش تعمیرات محصولات آاگ از کمپانی آاگ -AEG

نمایندگی مرکزی آاگ :41319 - 021

خدمات پس از فروش آاگ: 88759825 - 88759824 - 88759823
الکتروسرویس مرکز تعمیرات تخصصی محصولات آاگ

تعمیر جاروبرقی آاگ : الکتروسرویس نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ برای اطمینان به مشتریان بالاترین سطح خدمات حرفه ای و پایین ترین هزینه ها را ارائه می کند. همچنین متخصصین حرفه ای شرکت الکترو سرویس تعمیرات انواع مدل های جاروبرقی الکترولوکس را با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن ارائه می دهد .
الکتروسرویس بر خلاف دیگر شرکت ها که نقش واسطه ای میان مشتری و تکنسین داشته و هیچگونه تعهدی نسبت به خدمات ارائه شده توسط تکنسین ندارند، به عنوان یک نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد و مسئولیت تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده را با ۶ ماه گارانتی به عهده میگیرد.
کیفیت برند آاگ به این صورت است که تمامی افرادی که به نوعی با برند آاگ سر و کار داشته اند و یا خریدی از آن انجام داده اند در خرید بعدی خود مطمئنا از همین برند خرید خواهند کرد، یکی از اصول کاری برند آاگ این است که جنس مرغوب و با کیفیت نیازی به تبلیغ ندارد و تمامی این هزینه ها باید در بخش تولید و تحقیقات هزینه شوند .
الکتروسرویس مرکز مجاز تعمیر جاروبرقی آاگ AEG با بروز رسانی علمی و عملی کارکنان خود همه ساله دوره هایی بسیار تخصصی را برگزار می کند که طی آن تمامی تکنسین ها و کارشناسان نمایندگی به لحاظ علمی و عملی آموزش میبینند ، از این رو شما می توانید با خیالی بسیار آسوده نسبت به تعمیر لوازم خانگی خودتان را به دپارتمان تخصصی الکترو سرویس یعنی نمایندگی تعمیر جاروبرقی آاگ بسپارید .

AEG – Electrolux - Kuppersbusch – ASKO – Miele - NEFF- GAGGENAU- BOSCH-MAYERBACH – Deca – ARISTON

تعمیر جاروبرقی آاگ ،تعمیر جاروبرقی میله ،تعمیر جاروبرقی بوش،تعمیر جاروبرقی زیمنس ، تعمیر جاروبرقی الکترولوکس ،تعمیر جاروبرقی ال جی ، تعمیر جاروبرقی سامسونگ
ما در کمترین زمان ممکن بعد از تماس نسبت به ارسال تکنسین به منزل شما و به منظور تعمیر جاروبرقی آاگ اقدام میکنیم و با دریافت کمترین هزینه ممکن و مصرف قطعات اصل و اورجینال اقدام به نوسازی ، تعمیر و سرویس جاروبرقی آاگ AEG شما خواهیم نمود . تمام هزینه های دریافتی طبق تعرفه اتحادیه لوازم خانگی میباشد .
الکتروسرویس مرکز تعمیر جاروبرقی آاگ در تهران دارای گواهینامه بین المللی ازکمپانی آاگ با تضمین مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت آماده ارائه برترین خدمات به مشتریان گرامی میباشد .

مشکلات متداول جاروبرقی آاگ


روشن نشدن جاروبرقی آاگ
پریدن فیوز در هنگام روشن کردن جاروبرقی
کم شدن و یا ضعیف شدن قدرت مکش جارو برقی آاگ
تولید صداهای نا هنجار از جاروبرقی آاگ در هنگام کار کردن
لرزش زیاد هنگام کار کردن جاروبرقی
بلند شدن بوی سوختگی از جاروبرقی
عدم داشتن قدرت اولیه مکش در هنگام کار کردن
شکستن پارویی با برس جاروبرقی
شکستن لوله تلسکوپی یا استیل جاروبرقی آاگ
پاره شدن خرطومی جاروبرقی

تعمیرات تخصصی جاروبرقی آاگ ؛ تامین وگارانتی قطعات اورجینال و فابریک

دریافت تمام هزینه طبق تعرفه اتحادیه لوازم خانگی

چند راهنمایی جهت جلوگیری از خراب شدن و مراجعه به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ :


تخلیه کردن منظم کیسه زباله :
اولین نکته ای که در استفاده از جاروبرقی باید به آن توجه کنید، تخلیه پاکت آن می باشد، کیسه جارو را باید به صورت منظم خالی کنید تا کامل پر نشود و به جارو آسیب وارد نکند.
تمیز کردن فیلترهای جاروبرقی:
هر چند وقت یک بار فیلترهای جاروبرقی را تمیز کنید، کثیف بودن فیلترهای جارو برقی به معنای کاهش کارایی آن می باشد، مدل های مختلف جاروبرقی دارای فیلترهای مختلف می باشد از این رو، دفترچه راهنمای آن را به دقت مطالعه کنید.
مراقبت در استفاده از جاروبرقی :
قبل از استفاده از جاروبرقی آشغال های بزرگ را از زمین جمع کنید تا در خرطومی جاروبرقی گیر نکند، در زمان استفاده هم جارو برقی را یک دفعه به این طرف و آن طرف نکشید با آن به ملایمت برخورد کنید، برای حرکت دادن آن از خرطومی استفاده نکنید.

خرابی هاو مشکلات متداول در تعمیرات جاروبرقی آاگ

جاروبرقی آاگ روشن نمی شود:


اگر جاربرقی آاگ روشن نمی شود و جاروبرقی شروع به کار نمی کند، در ابتدا پریز برق را چک کنید که برق داشته باشد و کابل برق را از لحاظ قطعی و وصلی چک نموده و در صورتی که مشکل از این قسمت ها نیست، و جاروبرقی آاگ کار نمی کند، ممکن است ایراد از قسمت سیم جمع کن نیز باشد.

جاروبرقی آاگ کم و زیاد نمی شود:


کلید کم و زیاد کردن مکش جاروبرقی یا ولوم کم و زیاد جاروبرقی آاگ شکسته است. برد دیمر که وظیفه کم و زیاد کردن موتور جاروبرقی را بر عهده دارد، ایراد پیدا کرده است.

جاروبرقی آاگ مکش ندارد :


پارویی جاروبرقی آاگ ، شکسته است و یا بدون شکستگی چیزی داخل سری جاروبرقی آاگ گیر کرده است و در نتیجه مکش جاروبرقی AEGکم شده است. لوله تلسکوپی جاروبرقی آاگ ، مسدود شده هوا و گردو خاک به راحتی از آن عبور نمی کند.ابتدا داخل لوله تلسکوپی را تمیز نموده واجازه دهید خشک شود و پس از خشک شدن کامل استفاده نمائید

سیم جمع کن جاروبرقی آاگ کار نمی کند:


درصورتیکه سیم جمع کن جاروبرقی آاگ، سیم را جمع نکرده احتمال دارد که سیم جمع کن ایراد داشته باشد. سیم جمع کن جاروبرقی آاگ در اثر فشار شکسته و یا فنر آن به درستی کار ننمی کند و گاهی اگر به هنگام کشیده شدن کابل به داخل سیم جمع کن، تاب برداشته و یا گره خورده باشد میتوانند دلیل آسیب به سیم جمع کن شود.

درب جاروبرقی آاگ قفل نمی شود:


احتمالا قفل درب جاروبرقی آاگ شکسته یا از محل خود خارج شده است.

کلید روشن خاموش جاربرقی آاگ ایراد دارد:


اگرکلید خاموش وروشن جاروبرقی آاگ کار نمیکند وجاروبرقی روشن نمی شود، کلید پاور جاروبرقی آاگ در محل خود قرار نگرفته است و یا اینکه فنر یا میکروسوئیچ زیر کلید ایراد دارد درضمن ممکن است که موتور جاروبرقی و برد جاروبرقی آاگ هم خراب شده باشد .

موتورجاروبرقی آاگ صدای بلند می دهد:


اگر موتور حاروبرقیآاگ صدای زیاد میدهد، به احتمال زیاد موتور جاروبرقی الکترولوکس آسیب دیده است در اینصورت بلبرینگ های موتور مشکل پیدا کرده و یا پروانه موتور جاروبرقی شکسته است و باعث صدای زیاد می شود . موتور جاروبرقی آاگ در اثر کار کرد زیاد ، ورود گردو خاک به داخل موتور ، یا کشیده شدن آب یا رطوبت به داخل موتور میتواند آسیب دیده و صدای زیادی بدهد.

جاربرقی موقع کار کردن صدایی شبیه به صدای سوت میدهد:


نوار و واشر دور درب جلوی جاروبرقی زا چک نمائید. واشر و نوار دور ، پارویی جاروبرقی، لوله تلسکوپی و لوله خرطومی و زانویی را چک نموده و مطمئن شوید که نشتی ندارند و به خوبی در محل خود قفل می شوند.فیلتر پشت پاکت ، فیلتر هپا و نیز پاکت جاروبرقی را از لحاظ تمیز بودن و قرار گیری صحیح در محل خود کنترل نمائید.

معرفی قطعات جاروبرقی آاگ

پارویی جاروبرقی آاگ ، لوله تلسکوپی جاروبرقی آاگ ، زانویی جاروبرقی آاگ ، لوله خرطومی جاروبرقی آاگ ، کوبل سر لوله خرطومی جاربرقی آاگ سیم جمع کن جاروبرقی آاگ ، بدنه جاروبرقی آاگ

تعمیرگاه مجاز جاروبرقی آاگ ، تعمیر جاروبرقی آاگ ، نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی آاگ ، تعمیرات جاروبرقی آاگ


نمایندگی مرکزی آاگ : 41319 خدمات پس از فروش آاگ : 88759825 - 88759824 - 88759823
نمایندگی مجازتعمیر جاروبرقی میله ، نمایندگی مجازتعمیر جاروبرقی الکترولوکس ، نمایندگی مجازتعمیرجاروبرقی آاگ ، نمایندگی مجازتعمیر جاروبرقی بوش ،نمایندگی مجازتعمیرجاروبرقی زیمنس ،نمایندگی مجازتعمیرجاروبرقی پاناسونیک
نمایندگی مجازتعمیرجاروبرقی سامسونگ ،نمایندگی مجازتعمیرجاروبرقی ال جی LG
درخواست تعمیرکار