تعمیرجاروبرقی الکترولوکس

الکترو سرویس نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس (Electrolux)

الکتروسرویس نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس برای اطمینان به مشتریان بالاترین سطح خدمات حرفه ای و پایین ترین هزینه ها را ارائه می کند. همچنین متخصصین حرفه ای شرکت الکترو سرویس تعمیرات انواع مدل های جاروبرقی الکترولوکس را با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن انجام می دهند .
تکنسین های این مجموعه با داشتن بیش از 25 سال تجربه در حوزه تعمیرات می باشند و هر ساله با گذراندن دوره های عملی و آشنایی با جدیدترین جاروها بهترین خدمات تعمیر را ارائه می دهند.
الکتروسرویس بر خلاف دیگر شرکت ها که نقش واسطه میان مشتری و تکنسین داشته و هیچگونه تعهدی نسبت به خدمات ارائه شده توسط تکنسین ندارند، به عنوان یک نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد و مسئولیت تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده را با ۶ ماه گارانتی به عهده میگیرد. متخصصین حرفه ای نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس امکان ارائه خدمات تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس را در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم کرده و با رفع ایرادات دستگاه به صورت اصولی موجب افزایش عمر مفید جاروبرقی می شوند .
اگر جاروبرقی الکترولوکس مکش کمی دارد یا کلیدها و دکمه های روی آن شکسته یا از کار افتاده ؛ اگر سیم جمع کن جارو از کار افتاده و یا موتور نیم سوز شده است؛ ویا اگر جاروبرقی اصلا روشن نمی شود و یا پس از مدت کوتاهی کارکردن ناگهان خاموش می شود، برای انجام تعمیرات آن لازم است تا از متخصصین حرفه ای و باتجربه در این زمینه کمک بگیرید.

خدمات پس از فروش جاروبرقی الکترولوکس : 88759825 - 88759824 - 88759823

نمایندگی مرکزی تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس : 41319 - 021

معرفی قطعات جاروبرقی الکترولوکس :


پارویی جاروبرقی الکترولوکس، لوله تلسکوپی جاروبرقی الکترولوکس ، زانویی جاروبرقی الکترولوکس، لوله خرطومی جاروبرقی الکترولوکس ، کوبل سر لوله خرطومی جاربرقی الکترولوکس ، سیم جمع کن جاروبرقی الکترولوکس ، بدنه جاروبرقی الکترولوکس

خرابی ها و مشکلات متداول در تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس

جاروبرقی الکترولوکس روشن نمی شود:


اگر جاربرقی الکترولوکس روشن نمی شود و جاروبرقی شروع به کار نمی کند، در ابتدا پریز برق را چک کنید که برق داشته باشد و کابل برق را از لحاظ قطعی و وصلی چک نموده و در صورتی که مشکل از این قسمت ها نیست، و جاروبرقی الکترولوکس کار نمی کند، ممکن است ایراد از قسمت سیم جمع کن الکتروبوکس نیز باشد.

جاروبرقی الکترولوکس کم و زیاد نمی شود :

کلید کم و زیاد کردن مکش جاروبرقی یا ولوم کم و زیاد جاروبرقی الکترولوکس شکسته است. برد دیمر که وظیفه کم و زیاد کردن موتور جاروبرقی را بر عهده دارد، ایراد پیدا کرده است.

جاروبرقی الکترولوکس مکش ندارد :


پارویی جاروبرقی الکترولوکس، شکسته است و یا بدون شکستگی چیزی داخل سری جاروبرقی الکترولوکس گیر کرده است و در نتیجه مکش جاروبرقی Electrolux کم شده است. لوله تلسکوپی جاروبرقی الکترولوکس، مسدود شده هوا و گردو خاک به راحتی از آن عبور نمی کند.ابتدا داخل لوله تلسکوپی را تمیز نموده واجازه دهید خشک شود و پس از خشک شدن کامل استفاده نمائید.

سیم جمع کن جاروبرقی الکترولوکس کار نمی کند :


درصورتیکه سیم جمع کن جاروبرقی الکترولوکس ، سیم را جمع نکرده احتمال دارد که سیم جمع کن ایراد داشته باشد. سیم جمع کن جاروبرقی الکترولوکس در اثر فشار شکسته و یا فنر آن به درستی کار ننمی کند و گاهی اگر به هنگام کشیده شدن کابل به داخل سیم جمع کن، تاب برداشته و یا گره خورده باشد میتوانند دلیل آسیب به سیم جمع کن شود.

درب جاروبرقی الکترولوکس قفل نمی شود :


احتمالا قفل درب جاروبرقی الکترولوکس شکسته یا از محل خود خارج شده است.

کلید روشن خاموش جاربرقی الکترولوکس ایراد دارد :


اگرکلید خاموش وروشن جاروبرقی الکترولوکس کار نمیکند وجاروبرقی روشن نمی شود، کلید پاور جاروبرقی الکترولوکس در محل خود قرار نگرفته است و یا اینکه فنر یا میکروسوئیچ زیر کلید ایراد دارد درضمن ممکن است که موتور جاروبرقی و برد جاروبرقی الکترولوکس هم خراب شده باشد .

جاربرقی الکترولوکس موقع کار کردن صدایی شبیه به صدای سوت میدهد:


نوار و واشر دور درب جلوی جاروبرقی زا چک نمائید. واشر و نوار دور ، پارویی جاروبرقی، لوله تلسکوپی و لوله خرطومی و زانویی را چک نموده و مطمئن شوید که نشتی ندارند و به خوبی در محل خود قفل می شوند.فیلتر پشت پاکت ، فیلتر هپا و نیز پاکت جاروبرقی را از لحاظ تمیز بودن و قرار گیری صحیح در محل خود کنترل نمائید.

موتورجاروبرقی الکترولوکس صدای بلند می دهد:


اگر موتور حاروبرقی الکترولوکس صدای بلن میدهد، به احتمال زیاد موتور جاروبرقی الکترولوکس آسیب دیده است در اینصورت بلبرینگ های موتور مشکل پیدا کرده و یا پروانه موتور جاروبرقی شکسته است و باعث صدای زیاد می شود .موتور جاروبرقی الکترولوکس در اثر کار کرد زیاد ، ورود گردو خاک به داخل موتور ، یا کشیده شدن آب یا رطوبت به داخل موتور میتواند آسیب دیده و صدای زیادی بدهد.

مجموعه الکتروسرویس نمایندگی تامین و فروش قطعات اورجینال و فابریک جاروبرقی الکترولوکس


تعمیرگاه مجاز جاروبرقی الکترولوکس
تعمیرگاه مجاز جاروبرقی آاگ
تعمیرگاه مجاز جاروبرقی بوش
تعمیرگاه مجاز جاروبرقی زیمنس
تعمیرگاه مجاز جاروبرقی میله
تعمیرگاه مجاز جاروبرقی الجی
تعمیرگاه مجاز جاروبرقی پاناسونیک
تعمیرگاه مجاز جاروبرقی فیلیپس
جهت تعویض فیلتر هپای جاروبرقی الکترولوکس هر شش ماه یکبار اقدام کنید .

نمایندگی مرکزی تعمیرجاروبرقی الکترولوکس : 41319 - 021 خدمات پس از فروش الکترولوکس : 88759825 - 88759824 - 88759823

تعمیرجاروبرقی الکترولوکس ، تعمیرجاروبرقی آاگ ، تعمیرجاروبرقی بوش ، تعمیرجاروبرقی زیمنس ، تعمیرجاروبرقی الجی
نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی الکترولوکس ، نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی بوش ، نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی آاگ ، نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی زیمنس ، نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی الجی