نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی میله


تعمیرماشین لباسشویی میله

تعمیر ماشین لباسشویی میله : اگر شما نیز یکی از مصرف کننده های ماشین لباسشویی میله هستید و دستگاه ماشین لباسشویی میله شما به مشکل برخورده می توانید با اطمینان خاطر با متخصصان پارسواکوروش ایرانیان (الکترو سرویس) نمایندگی مجاز محصولات میله تماس حاصل فرماییدمجموعه الکترو سرویس با داشتن تکنسین های مجرب و آموزش دیده و هم چنین استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت در حداقل زمان ممکن دستگاه ماشین لباسشویی میله شما را در منزل تعمیر و پس از تست تحویل شما می دهد.

تعمیر ماشین لباسشویی میله در تهران: 41319 - 021 خدمات پس از فروش میله در تهران : 88759823 - 88759824 - 88759825

هنگام تماس با مجموعه الکترو سرویس اطلاعات اولیه اعم از مشکل ماشین لباسشویی و مدل ماشین لباسشویی میله خود را به اپراتور اعلام می نمایید. لازم به ذکر است مدل تمامی ماشین لباسشویی های میله بر روی حاشیه درب دستگاه موجود می باشد . پس از کمترین زمان ممکن تکنسین های متخصص الکترو سرویس جهت تعمیر ماشین لباسشویی میله شما به محل اعزام می شوند و اقدام به تعمیر دستگاه شما می نمایند.
از آنجایی که ماشین لباسشویی یک از پرکاربدترین و کارآمدترین محصولات لوازم آشپزخانه می باشد لذا در صورت خرابی مصرف کننده ترجیح می دهد که هرچه سریعتر نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی میله خود اقدام نماید اما از آنجایی که هرایرادی در دستگاه نیاز به مراجعه سرویسکار ندارد مجموعه الکتروسرویس علاوه بر معرفی خدمات خود (نصب و تعمیر ماشین لباسشویی میله) شما را با اشکالات جزیی که ممکن است برای دستگاه ماشین لباسشویی میله پیش بیاید آشنا می کند.

معرفی قطعات ماشین لباسشویی میله

شیر برقی ماشین لباسشویی میله ، هیدرواستات ماشین لباسشویی میله ، موتورماشین لباسشویی میله ، پمپ تخلیه ماشین لباسشویی میله ، برد اصلی ماشین لباسشویی میله ، برد اینورتر ماشین لباسشویی میله ، برد دیزپلی ماشین لباسشویی میله ، کمک ماشین لباسشویی میله ، شفت بلبرینگ و کاسه نمد ماشین لباسشویی میله

مشکلات رایج که ممکن است برای ماشین لباسشویی میله اتفاق بیفتد .


تعمیرماشین لباسشویی میله: ماشین لباسشویی میله روشن نمی‌شود

اگر ماشین لباسشویی میله روشن نمیشود ابتدا مطمئن شوید کابل برق متصل به پریز هیچگونه اتصالی و قطعی نداشته باشد اگر کابل سالم بود و برق ساختمان هم وصل بود مشکل دستگاه فنی است . با نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی میله در تهران تماس بگیرید.

صدا و لرزش در ماشین های لباسشویی میله


دلیل سروصداو لرزش در ماشین لباسشویی میله احتمال خراب شدن بلبرینگ و کاسه نمد ، شکستن شفت یا فولی لباسشویی میله، کمک فنرهای ماشین لباسشویی میله ، ساییدگی پایه های ماشین لباسشویی میله ، تراز نبودن و شل شدن پیچ های بدنه ماشین لباسشویی میله میباشد . در صورت نیازبه تعویض شفت بلبرینگ و کاسه نمد ، ماشین لباسشویی میله باید اوراق و مونتاژ شود و دیگ به شرکت انتقال یابد ولی جهت تعویض کمک فنر و پایه ماشین لباسشویی اینکار در منزل مشتری انجام میشود . برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بلبرینگ و شفت ماشین لباسشویی میله فقط باید از ریختن لباس زیاد و پتوی گلبافت اجتناب کنیم .

چرا ماشین لباسشویی میله در حین انجام کار صدای زیادی میدهد؟


اگر کمک های دستگاه خراب شده باشد دستگاه در حین کارکردن سروصدای زیاد و تکان های شدید دارد . کمک ماشین لباسشویی میله جز قطعات مصرفی است و بهتراست هر پنج سال یکبار تعویض شود . دلایل دیگری که باعث ایجاد صداو تکان خوردن در حین کارماشین لباسشویی میشود : فرسوده شدن لاستیک زیر پایه ها ، شکستن شفت ماشین لباسشویی میله ، خرد شدن بلبرینگ ، خرابی تاخو ی موتور و مستهلک شدن و آسیب دیدن تسمه ماشین لباسشویی میله میباشد .
درخواست تعمیرکار