تعمیر ماکروفر دکا

الکتروسرویس تعمیرات تخصصی ماکروفر دکا


نمایندگی مجاز تعمیر ماکروفر دکا
تعمیر ماکروفر دکا : یکی از وسایل مفید در آشپزخانه ها ماکروویوو و مایکروفر است که تا حدودی برای پخت غذا ، گرم کردن و یا یخ زدایی با سرعت بالا استفاده میشود . در صورتی که به هر دلیلی مایکروویو و ماکروفر شما کار نمی کند و نیاز به تشخیص عیب و یا تعمیر دارد می توانید با شرکت الکتروسرویس تماس بگیرید. همانطور که می دانید ماکروویو و مایکروفر دستگاه های حساسی هستند و تعمیر آنها باید بصورت تخصصی انجام بگیرد، بنابراین توصیه می کنیم حتما برای تعمیر مایکروویو دکا و مایکروفر دکا در تهران به شرکت های معتبر مراجعه و یا تماس بگیرید . تعمیرکاران ما در تعمیر انواع مایکروفرو مایکرویو با برندهای طرف قرارداد از جمله ماکروفرالکترولوکس ، ماکروفر آاگ ، ماکروفر دکا ، ماکروفر بوش ، ماکروفر آسکو ، ماکروفر کوپرزبوش ، ماکروفر میله و ماکروفر آریستون تخصص دارند.

نمایندگی رسمی محصولات دکا : 41319 - 021 خدمات پس از فروش دکا : 88759825 - 88759824 - 88759823

چطور از مایکروویو و مایکروفر دکا مراقبت کنیم تا عمر مفید و طولانی تری داشته باشد؟


جلوگیری از بوجود آمدن مشکلات مایکرویو دکا و مایکروفر دکا کار پیچده ای نیست و فقط نیاز به کمی دقت دارد. با رعایت موارد زیر می توانید تا مدتها از دستگاه مایکروویو ، مایکروفر خود با خیالی آسوده و کیفیت بالا استفاده کنید.

درب دستگاه را آرام ببندید :


توجه کنید که درب را محکم نبندید .مکانیسم چفت های در ماکروفر دارای سه سوییچ است که باید با یک ترتیب خاص بسته شوند. محکم بستن در این ترتیب را به هم می زند.

ماکروفررا خالی روشن نکنید :


چنانچه مایکروویوو ماکروفررا خالی روشن کنید امواج روی قطعات دستگاه تاثیر گذاشته و باعث می شود قطعات داخلی زیاد داغ شوند و خراب شوند .

داخل ماکروفر دکا را به طور مرتب تمیز کنید :


فضای داخلی مایکروفرو مایکروویو دکا را به طور مرتب تمیز کنید. تکه های غذای چسبیده به دیواره مایکروفرو مایکرویو انرژی دستگاه را جذب می کنند و زماتیکه که دستگاه در حال کار کردن است باعث ایجاد سوختگی بدنه و سایر آسیب های ممکن به مایکروفرو مایکرویو دکا می شود. همچنین دستگاه زمانی که چرب باشد برق بیشتری هم مصرف میکند .

از ظروف مناسب استفاده کنید :


فقط از ظروف با علامت مخصوص ماکروفر استفاده کنید .خیلی از ظروف شیشه ای برای استفاده در ماکروفر دکا ومایکرویو مناسب نیستند. هرگز ظروف دارای قطعات فلزی و یا طلا یا نقره ای را درون ماکروفر دکا قرار ندهید.

چگونه چربی زدایی ماکروفر دکا را انجام دهیم؟


چربی زدایی ماکروفر دکا به طور مرتب امری ضروری است، زیرا هر بار که ماکروفر کار می کند ، باقی مانده های غذا به داخل آن می چسبند و در معرض سوختگی قرار می گیرند و ممکن است در طولانی مدت به قطعات داخلی دستگاه آسیب وارد کند.برای تمیز کردن میتوانید از مخلوط جوش شیرین ، سرکه و لیمو لستفاده کرد . از بسته بودن درب ماکرویو در حین استفاده اطمینان حاصل کنید. اگر درب درست بسته نشود آسیب های شدیدی را به دستگاه وارد می کند و احتمال نیاز به تعمیر مایکروفر دکا را بیشتر می کند.
از جوشاندن آب در مایکروفر خودداری کنید. این کار به دلیل اینکه دستگاه مورد نظر برای این نوع استفاده طراحی نشده است و مکانسیم کار آن مناسب عمل جوشاندن آب نیست .

AEG – Electrolux – Kuppersbusch – ASKO – Miele – NEFF –GAGGENAU – BOSCH – MAYERBACH - DECA – ARISTON


خدمات پس از فروش تعمیرماکروفرآاگ ، خدمات پس از فروش تعمیرماکروفرالکترولوکس ، خدمات پس از فروش تعمیرماکروفرکوپرزبوش ، خدمات پس از فروش تعمیرماکروفرآسکو ، خدمات پس از فروش تعمیرماکروفرنف ، خدمات پس از فروش تعمیرماکروفرگاگنو ، خدمات پس از فروش تعمیرماکروفربوش ، خدمات پس از فروش تعمیرماکروفرمایرباخ ، خدمات پس از فروش تعمیرماکروفردکا

مواردی که ممکن است برای دستگاه مایکروفر دکا و مایکرویو دکا اتفاق بیفتد :


در ب مایکروفر دکا قفل شده و باز نمی شود.
مایکروفر دکا غذا را گرم نمی کند.
صفحه لمسی ماکروفر کار نمی کند.
صفحه چرخان ماکروفر دکا نمی چرخد.
صدای مایکروفر غیر نرمال است.
مایکروفر دکا به طور مدام کار میکند و خاموش نمی شود.
مایکروفر روشن نمی شود.
خطایا ارور بر روی نمایشگر ماکروفر دکا نمایش داده می شود .

نچرخیدن صفحه ی ماکروفر دکا :


اولین دلیلی برای نچرخیدن بشقاب ماکروفر مایرباخ ایراد از موتور گردون میباشد .استفاده از ظروف سنگین بر روی صفحه گردان ماکروفر به موتور گرداننده فشار وارد میکند و موجب فرسودگی آن می شود. این مشکل در تعمیر ماکروفر دکا در بیشتر مواقع با تعویض موتور بر طرف می شود. یکی دیگر از دلایل رایج عدم نچرخیدن صفحه ماکروفر دکا پایه اتصال یا ستاره ای می تواند شکسته شده یا از جای خود در آمده باشد. اکثر ماکروفرها دارای یک بشقاب شیشه ای گرد هستند که توسط یک پایه ی چرخاننده کار می کند. اکثر این بشقاب ها دارای یک پایه ی سه جانبه می باشند که به راحتی از موتور جدا شوند.

جرقه زدن ماکروفر دکا :


یک قطعه فلزی کوچک برای ایجاد جرقه در مایکروفر دکا شما کافی است. اگر شما غذای خود را با فویل روی آن ، در داخل مایکروفر قرار دهید باعث ایجاد جرقه می شود. اگر ظرفی که در داخل مایکرویو می گذارید مناسب برای مایکرویو نباشد و فلزی باشد احتمال ایجاد جرقه را بالا می برد.

روشن نشدن ماکروفر دکا :


سويیچ های درب ماکروفر که معمولا میکرو سويیچ های چفت کننده ی اولیه یا ثانویه را شامل می شوند، هنگامی که درب ماکروفر بسته است باعث می شوند برق به نقاط مختلف اجزای ماکروفر هدایت شود و اگر درب ماکروفر باز باشد جریان برق قطع می شود.

گرم نکردن غذا در ماکروفر دکا :


اگر لامپ مگنترون سوخته باشد مایکروفرغذا راگرم نمیکند . مگنترون قابل تعمیر نیست و در تعمیر ماکروفر دکا اگر سوخته باشد باید آن را جایگزین می کنند. کارکردن روی تجهیزات الکترونیکی مثل تعمیربرد و یا تعویض آن ، تعویض لامپ مگنترون ، تعویض طلق نسوز باید توسط فرد متخصص و آموزش دیده از طرف نمایندگی تعمیرات ماکروفر دکا ومایکرویو دکا انجام شود .

هنگام کارکردن دستگاه درب مایکروفر را نباید باز کنید:


عملکرد به تعویق می افتد و متوقف می شود. فن ممکن است به کار خود ادامه دهد. کلید استارت- استاپ را دوباره بعد بسته شدن درب فشار دهید. عملکرد ماکروفر دکا سپس ادامه پیدا خواهد کرد.

چرا الکتروسرویس را برای تعمیر ماکروفر دکا به شما پیشنهاد میکینم؟


استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیر وسرویس ماکروفر دکا
تعمیرات لوازم خانگی در منزل مشتری
کنترل هزینه ها طبق تعرفه اتحادیه لوازم خانگی
اعزام تکنسین متخصص ماکروفر دکا
بیشترین تلاش برای تعمیر قطعه در غیراینصورت تعویض قطعه
اعزام سرویسکار در کوتاه ترین زمان
 
تعمیر ماکروفر نف
تعمیر ماکروفر دکا
تعمیر ماکروفر آاگ
تعمیر ماکروفر بوش
تعمیر ماکروفر آسکو
تعمیر ماکروفر مایرباخ
تعمیر ماکروفر کوپرزبوش
تعمیر ماکروفر الکترولوکس

در زمان طولانی و با توان بالا از ماکروفر دکا استفاده نکنید :


در صورتی که با بالاترین توان و زمان طولانی از ماکروفر استفاده شود لامپ مگنترون ، دیود و خازن مایکروفر دکا دچار خرابی می شود. اگر لامپ درون مایکروفر شکسته است به هیچ عنوان برای تعویض آن اقدام نکنید زیرا این لامپ حاوی بریلیوم است و تعویض آن باید توسط تکنسین انجام شود .

اعزام سرویسکار در کوتاه ترین زمان :


قطعات تعویضی استفاده شده از گارانتی معتبر برخوردار است . بنابراین در صورت وجود مشکل می‌توانید از خدمات گارانتی قطعات استفاده کنید و در صورت نیاز قطعات استفاده شده را تعویض کنید. همکاران ما برای تعمیر مایکروویو و مایکروفر دکا در تهران، آماده ارائه خدمات هستند. فرآیند عیب یابی و تعمیر ماکروویوو مایکروفر دکا توسط کارشناسان فنی این حوزه در محل مشتری انجام می‌گیرد و نیاز به حمل و جابجایی ماکروفر ندارد اما درصورتیکه نیاز به حمل از منزل مشتری به کارگاه راداشت با رضایت مشتری اینکار انجام میشود . لازم به ذکر است تعویض لامپ مگنترون باید خارج از منزل مشتری انجام شود .

تعمیر ماکروفر دکا خود را باخیال آسوده به ما بسپارید .


دفتر مرکزی : 41319 - 021 خدمات پس از فروش :88759825 - 88759824 - 88759823
نمایندگی مجاز تعمیر ماکروفر آسکو ، نمایندگی مجاز تعمیر ماکروفر بوش ، نمایدگی مجاز تعمیر ماکروفر الکترولوکس
نمایندگی مجاز تعمیر ماکروفر آاگ ، نمایندگی مجاز تعمیر ماکروفر نف ، نمایندگی مجاز تعمیر ماکروفر مایرباخ ، نمایندگی مجاز تعمیر ماکروفر دکا
درخواست تعمیرکار