تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ

دارای گواهینامه بین المللی سرویس محصولات آاگ از کمپانی آاگ والکترولوکس

دفتر مرکزی: 41319 -021 خدمات پس از فروش :88759825 - 88759824 - 88759823
تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ : آاگ یکی از معتبر ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در جهان میباشد. اصلیت این برند متعلق به کشور آلمان میباشد که البته هم اکنون با یکی شدن باکمپانی الکترولوکس و زانوسی به شرکتی چند ملیتی تبدیل شده است. یخچال فریزر ؛ ساید بای ساید؛ ماشین ظرفشویی آاگ ؛ ماشین لباسشویی آاگ ؛جاروبرقی ؛ قهوه ساز آاگ ؛فرآاگ و ماکروفر آاگ از پرطرفدارترین تولیدات کمپانی آاگ میباشد.
اگر شما هم ماشین ظرفشویی آاگ دارید و دستگاه شما به علت خرابی نیاز به تعمیر دارد با ما همراه شوید . قبل از حضور کارشناس متخصص آاگ اطلاعات اولیه ی مشکل ماشین ظرفشویی آاگ خود را به کارشناس شرکت به صورت تلفنی عنوان کنید و همچنین مدل وPNC ماشین ظرفشویی که بر روی درب دستگاه از قسمت داخل روی یک برچسب می باشد را به شرکت اعلام نمایید .
با توجه به اینکه شرکت اکتروسرویس نمایندگی مجاز محصولات آاگ را دارد ، اطلاعات دقیق و کاملی در مورد ارورهای - Error ماشین ظرفشویی آاگ با مدل های گوناگون را دارد. ماشین ظرفشویی یکی ازمهمترین لوازم آشپزخانه است و استفاده مداوم از ماشین ظرفشویی در اغلب خانواده ها وجود دارد. بدون شک ماشین ظرفشویی آاگ یکی از کاربردی ترین لوازم خانگی است که همه خانواده ها به آن نیاز دارند. عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ یکی از سرویس های پرتقاضا می باشد.
بهتر است تعمیر ماشین ظرفشویی در محل (در منزل مشتری) انجام شود تا در هزینه ها و وقت صرفه جویی شود. این کار به نحوی انجام می شود که مشتری پس از اولین تماس خود واعلام خرابی دستگاه و ادرس منزل و ثبت در سیستم ؛ تکنسین جهت بازدید و تعمیر به منزل مشتری مراجعه می کند.

تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ یک کار تخصصی است و می بایست توسط تکنسین های حرفه ای انجام شود.


تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ در منزل تنها توسط تکنسین های با تجربه الکتروسرویس توصیه می شود ، بازماندن درب دستگاه ، خم شدگی یا مسدود شدن شیلنگ تخلیه آب ، ورود بیش از حد آب به ظرفشویی ، آسیب دیدن المنت ، نشتی آب از اتصالات شیلنگ و خرابی موتور همگی موجب روشن شدن چراغ ERROR دستگاه می شود

تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ


تمام کسانی که از ماشین ظرفشویی آاگ در منزل خود استفاده می کنند در صورت خرابی هر چه سریعتر باید برای تعمیر ماشین ظرفشویی اقدام کنند ولی آیا لازم است که در صورت بروز هر مشکلی با یک شرکت تعمیرات لوازم خانگی تماس گرفت؟
در حقیقت الکترو سرویس علاوه بر معرفی خدمات خود که تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ نیز گوشه ای از این خدمات می باشد ،شما را با ارورها و ایرادهای جزیی که ممکن است برای دستگاه شما اتفاق بیفتد آشنا می کند.

تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ و ایرادهای جزیی


همیشه از مواد شوینده مرغوب و استاندارد استفاده کنید تا ظروف به خوبی پاک شوند. هرگز محفظه پودر را بیش از حد پر
نکنید و داخل ماشین ظرفشویی را بیش از حد مجاز با ظروف پر نکنید. هیچ مانعی در مسیر خروج آب و پاشش صحیح
آب بر روی ظروف قرار ندهید. در واقع چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی برروی شستشوی آنها تاثیر زیادی دارد. وجود
ایراد و خرابی پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی یکی از مشکلاتی است که فراوان اتفاق می افتد. تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی آاگ موجب درست کارکردن دستگاه و تخلیه آب به طور کامل خواهد شد.

اگر ماشین ظرفشویی آاگ شما نمی تواند آب راپاشش کند بهتر است بازوی آب فشان تحتانی و بازوی آب فشان فوقانی را بررسی کنید. مسدود بودن روزنه های خروج آب علت اصلی این مشکل است. با باز کردن مهره بازویی می توانید بازویی را در آورده و تمیز کنید و مجدد نصب کنید.






دفتر مرکزی : 41319 - 021 خدمات پس از فروش : 88759825 - 88759824
با انجام اینکار مشکل پاشش آب حل می شود. تمیز کردن بازویی پس از هر بار استفاده موجب کارکرد بهتر ماشین ظرفشویی می شود. گرفتگی فیلتر اتصال شیر آب به شیلنگ ماشین ظرفشویی نیز یکی از دلایل کم شدن فشار آب ورودی به ماشین ظرفشویی است.
اگر ماشین ظرفشویی شما آاگ است و نیاز به تعمیر دارد ، تعمیر و سرویس آن را با خیالی آسوده به ما بسپارید. مجموعه الکترو سرویس دارا ی نمایندگی مجاز آاگ می باشد و تکنسین های این مجموعه پس از چندین سال تجربه ، سابقه و فعالیت در حوزه تعمیرات لوازم خانگی آاگ ، بهترین و کم هزینه ترین خدمات جهت تعمیر دستگاه را به شما مشتری گرامی ارائه می دهد.

تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ و مشکلات متداول


علت تمیز نشستن ظروف با ماشین ظرفشویی آاگ :

چنانچه مشاهده کردید ماشین ظرفشویی آاگ شما ظروف را مثل سابق تمیز نمی شوید ، ابتدا آب فشان های ماشین ظرفشویی آاگ را چک کنید. گاهی اوقات پوست تخمه ، هسته خرما ، هسته میوه و… باعث مسدود شدن مسیر شیارهای آب فشان ها می شوند واین امر موجب می شود که پاشش آب توسط این آب فشان ها به خوبی انجام نشود. همچنین فیلتری که در کف ماشین ظرفشویی آاگ قرار گرفته را نیز تست و کنترل کنید و از تمیز بودن آن مطمئن شوید. برای بررسی تمیزبودن فیلتر به این صورت عمل کنید. وقتی فیلتر را زیر جریان مستقیم آب قرار دهید، آب به صورت مستقیم جاری شود و پخش نمی شود.

دلایلی که ماشین ظرفشویی آاگ آب را تخلیه نمی کند :


اگر ماشین ظرفشویی شما آب را تخلیه نمی کند ابتدا لوله های خروجی را کنترل کنید. در مرحله بعد فیلتر دستگاه را چک کنید. چنانچه مشکل ماشین ظرفشویی آاگ شما برطرف نشد مشکل یا از پمپ دستگاه یا برد ماشین ظرفشویی می باشد. با الکتروسرویس تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.

علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی آاگ :


ابتدا پریزهای برق را با فازمتر چک کنید جهت اینکه مطمئن شوید برق در پریزها جریان دارد. به طور کلی از وصل بودن جریان برق اطمینان حاصل کنید. چنانچه مشکل از برق ، تبدیل و پریزها نبود با ما تماس بگیرید تا تکنسین های الکتروسرویس به منزل شما مراجعه و مشکل را به صورت تخصصی بررسی و برطرف کنند.

دلایلی که ماشین ظرفشویی آاگ آبگیری نمی کند:


اگر ماشین ظرفشویی آاگ شما آبگیری نمی کند ابتدا لوله های ورودی آب و اتصالات را کنترل کنید که ایرادی وجود نداشته باشد همینطور میزان فشار آب را بررسی کنید. گاهی اوقات هم ممکن است رسوبات و املاح باعث بسته شدن مسیر ورودی آب شوند. پس از چک کردن این موراد چنانچه مشکل حل نشد با شرکت الکتروسرویس تماس بگیرید تا تکنسین های ما جهت بررسی تخصصی دستگاه به منزل شما مراجعه کنند.

دلیل آب ریزی ماشین ظرفشویی آاگ :


اگر متوجه شدید که ماشین ظرفشویی شما در حین انجام کار آب ریزی دارد اول اتصالات و لوله های دستگاه را چک کنید مطمئن شوید لوله خروجی ماشین ظرفشویی آاگ کاملا داخل لوله فاضلاب قرارگرفته باشد. همینطور اتصالات مربوط به لوله فاضلاب نیز چک شود. در غیر این صورت با مجموعه ما تماس بگیرید تا با حضور تکنسین به منزل شما مشکل را به صورت تخصصی بررسی و برطرف کنند.

ماشین ظرفشویی بوی بد می دهد :


اگر بعد ازشستن ظروف با ماشین ظرفشویی احساس کردید دستگاه بوی بد میدهد ، ممکن است خرده های غذا در صفحه صافی یا جت های بازو وحتی در طول درب وجود داشته باشد. همه این قطعات رو از خرده های غذا پاک کنید تمام ظروف را ماشین ظرفشویی بیرون بیاورید و بگذارید دستگاه یکبار شستشوی کامل بدون ظروف را انجام دهد. دقت داشته باشید همیشه و در هر مرحله قبل از انجام شستشوی ظروف توسط ماشین ظرفشویی آاگ باقیمانده غذا و چربی را از روی ظروف پاک کنید.

AEG – Electrolux – Kuppersbusch – ASKO – Miele – NEFF –GAGGENAU – BOSCH – MAYERBACH - DECA – ARISTON


تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ ، تعمیر ماشین ظرفشویی الکترولوکس ، تعمیر ماشین ظرفشویی کوپرزبوش ، تعمیر ماشین ظرفشویی آسکو
تعمیر ماشین ظفشویی میله ،تعمیر ماشین ظرفشویی نف ، تعمیر ماشین ظرفشویی گاگنو ، تعمیر ماشثین ظرفشویی بوش ،تعمیر ماشین ظرفشویی مایرباخ ، تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی

معرفی قطعات ماشین ظرفشویی آاگ :


برد اصلی ماشین ظرفشویی آاگ ، برد دیسپلی ماشین ظرفشویی، دکمه پاور ، سیم کشی ، جای قرص و مایع جلا ، جای سنگ نمک ، آکواستاپ ماشین ظرفشویی آاگ ، شیر برقی ماشین ظرفشویی آاگ ، موتورماشین ظرفشویی آاگ ، هیتر ماشین ظرفشویی آاگ ، پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی آاگ ، خرطومی ، موتور ، خرطومی ، سنگ نمک ، هیدروستات ماشین ظرفشویی آاگ و ترابیستور

برای جلوگیری از خراب شدن و تعمیر مداوم ماشین ظرفشویی آاگ چه نکاتی را رعایت کنیم :


باقی مانده های موجود روی ظروف را حتما قبل از قراردادن در ماشین ظرفشویی آاگ پاک کنید . حتما از موادشوینده استاندارد و مناسب ظرفشویی استفاده نمایید و از ریختن مواد سفید کننده داخل مخزن خودداری نمایید .مقدار شوینده به اندازه ی تعیین شده باشد . ماشین ظرفشویی را هفته ای یکبار ودر ساعات مناسب مثل صبح های زود و یا آخر شب روشن کنید . ظروف را متناسب با ظرفیت ماشین ظرفشویی آاگ داخل آن بگذارید و ظروف را درجهت آب فشان های دستگاه قراردهید . بهتر است دهانه لیوان ها به سمت پایین باشد .
مواردی مانند سختی آب منطقه ای که ماشین ظرفشویی در آن استفاده میشود ، نوع شوینده های مصرفی ، صحیح و به اندازه چیدن ظروف و استفاده از برنامه شستشوی صحیح و مناسب میتواند در هرچه تمیز تر شستن ظروف در ماشین ظرفشویی اثرگذار باشد و در خیلی از موارد با رعایت و کنترل موارد بیان شده شما میتوانید با خیال آسوده سالیان سال از ماشین ظرفشویی آاگ بدون هیچ ایرادی استفاده کنید .

تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ یک کار تخصصی است و می بایست توسط تکنسین های حرفه ای انجام شود.

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی نف ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی بوش ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی آسکو ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی مایرباخ ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی کوپرزبوش ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی الکترولوکس
نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی نف ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی آاگ ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی بوش ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی آسکو ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی مایرباخ ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی کوپرزبوش ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس

دفتر مرکزی : 41319 - 021

مرکز خدمات پس از فروش : 88759825 - 88759824 - 88759823
درخواست تعمیرکار