تعمیر ماشین لباسشویی آسکو


الکتروسرویس نماینده انحصاری خدمات پس از فروس محصولات آسکو در ایران
یکی از برندهای پر طرفداردر ایران در زمینه تولید ماشین لباسشویی، برند آسکو است. شرکت آسکو یکی از شرکت های معتبر در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی در دنیا است. این کمپانی در کشورسوئد است . نکته قابل توجه این است که برخی محصولات خانگی از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار هستند. (محصولات آسکوجز این دسته میباشند) لذا این امر سبب می شود کسانی که محصولات آسکورا خریداری میکنند ، انتظار طول عمر مفیدی را از محصول مورد نظر خود داشته باشند.
طول عمر مفید بستگی به نحوه استفاده کاربران از دستگاه دارد و نمی توان این انتظار را داشت که چون طراحی و عرضه لوازم خریداری شده تولید یک شرکت معتبر است، هیچگاه خراب نمی شوند . نحوه خدمات پس از فروش محصولات آسکوبا افزایش طول عمرمفید دستگاه رابطه مستقیمی دارد. بنابراین با توجه به محبوب بودن برند آسکو در کشورمان تلاش کردیم با داشتن نیروهای باتجربه و دارای دانش به روز تعمیرات لوازم خانگی آسکورا به عهده بگیریم .
یکی از ویژگی های مهم نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آسکو، استفاده از قطعات فابریک (اورجینال )جهت ارائه خدمات تعمیر میباشد . یکی از دلایل کاهش هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آسکو مهارت نیروهای متخصص شرکت الکتروسرویس میباشد این توانایی ها باعث شده تعمیر و سرویس دهی برای انواع ماشین های لباسشویی آسکو در محل (منزل مشتری و یا...)و بدون نیاز به جابجایی انجام شود .برای اینکه مشتریان از قیمت تمام شده تعمیرات لوازم خانگی خود آسوده خاطر باشند به اطلاع می رسانیم تمام هزینه های دریافتی طبق تعرفه اتحادیه لوازم خانگی میباشد .

دفتر مرکزی : 41319 - 021 خدمات پس از فروش : 88759825 - 88759824 - 88759823

AEG – Electrolux - Kuppersbusch – ASKO – Miele - NEFF- GAGGENAU- BOSCH-MAYERBACH – Deca – ARISTON

تعمیرات لباسشویی آاگ،تعمیرات لباسشویی الکترولوکس ،تعمیرات لباسشویی کوپرزبوش ،تعمیرات لباسشویی آسکو
تعمیرات لباسشویی میله ،تعمیرات لباسشویی نف ،تعمیرات لباسشویی گاگنو ،تعمیرات لباسشویی بوش ،تعمیرات لباسشویی مایرباخ

الکترو سرویس نمایندگی انحصاری تعمیرات ماشین لباسشویی آسکو در تهران


شرکت الکتروسرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آسکوو مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش محصولات آسکو آماده ارائه خدمات و پشتیبانی از ساعت 9 صبح تا ساعت 18 می باشد و تلاش می کند با کیفیت ترین خدمات را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه کند. الکتروسرویس دارای واحدهای مجزا جهت تعمیر دستگاه ها و تکنسین های مجربی است که بطور اختصاصی در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی آسکودر انواع مدل ها توسط الکترو سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات محصولات آسکوآموزش دیده اند و این امر موجب ارائه خدمات بهتر و تخصصی تر به مشتریان عزیز شده است.

مزایای استفاده از تعمیرگاه مجاز لباسشویی آسکو


تعمیر ماشین لباسشویی آسکودر منزل ویا محل : دیگر نگران حمل و نقل لباسشویی آسکو خود برای تعمیر و احتمالا آسیب دیدنو یا خط و خش افتادن آن در مسیر تعمیرگاه یا نمایندگی نباشید. ما سرویس کار را به منزل و محل مورد نظر شما ارسال خواهیم کرد.
گارانتی سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی آسکو
اگر خرابی مجدد ماشین لباسشویی آسکو شما همان مشکل قبلی باشد که شما برای برطرف کردن آن با الکتروسرویس تماس گرفته باشید و کمتر از ۶ ماه از خدمات ما گذشته باشد طبق گارانتی الکترو سرویس تعمیر و رفع عیب دستگاه شما رایگان انجام می شود.مدت زمان تعمیر ماشین لباسشویی آسکوشما بستگی به نوع خرابی آن دارد اما ما با دارا بودن تکنسین های مجرب و آموزش دیده این تعهد را میدهیم که عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

مشکلات متداول ماشین لباسشویی آسکو


سرو صدای زیاد هنگام کارکردن ماشین لباسشویی آسکو :


مشکل از کمک های دستگاه می باشد و باید توسط تکنسین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آسکو بازدید و عیب یابی شود.

در هنگام کار کردن لباسشویی آسکو لرزش وجود دارد :


در زمان نصب دستگاه توجه داشته باشید که دستگاه را در سطح صاف قراردهید زیرا در صورت صاف نبودن سطح و تنظیم نبودن پایه ها دستگاه دچار لرزش و تکان خواهد شد.

بدنه ماشین لباسشویی آسکوبرق دارد :

اگر منزل شما مجهز به سیستم ارت نباشد این حالت به وجود می آید و هنگام استفاده از دستگاه دمپایی پلاستیکی پا کنید ویا یک تکه فرش جلوی لباسشویی آسکو بیندازید

ماشین لباسشویی آسکوآب را تخلیه نمیکند:


پمپ تخلیه سوخته است که در این صورت حتماً باید پمپ تخلیه لباسشویی تعویض شود. ممکن است سیم های بین پمپ تخلیه لباسشویی و تایمر قطعی داشته باشد . موتور لباسشویی آسکوچند لحظه پس از حرکت می ایستد.
ممکن است موتور لباسشویی نیم سوز شده باشد ویا اورلد لباسشویی خراب باشد گاهی ممکن است بار ماشین لباسشویی زیاد باشد، ریختن لباس های بیش از حد معمول باعث افزایش جریان کششی موتور لباسشویی می شود.

لباسشویی آسکوروشن نمی شود:


ممکن است پریز برق منزل برق نداشته باشد که با استفاده از دستگاه دیگری می توانید از برق داشتن یا نداشتن پریز برق مطلع شوید. ممکن است دو شاخه لباسشویی و یا سیم آن قطعی داشته باشد که با استفاده از اهم متر می توانید از سلامت یا معیوب بودن دو شاخه و سیم لباسشویی اطمینان حاصل نمایید. ممکن است کلید های لباسشویی خراب باشد یا درب ماشین لباسشویی کاملاً بسته نشده باشد.

لباسشویی آسکو پس از تمام کردن مرحله آبگیری سایر عملیات شستشو را انجام نمی دهند :


تایمر لباسشویی سوخته است که باید توسط نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آسکوتعویض شود. از زیر ماشین لباسشویی آسکوآب نشتی دارد: پارگی شلنگ ماشین لباسشویی و یا پارگی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی باعث نشتی آب می شوند. لباس ها پس از پایان کار ماشین لباسشویی آسکوکاملاً خیس هستند: ابتدا از دور تند لباسشویی اطمینان حاصل نمایید و اگر مشکل از آنجا نبود احتمال داردپمپ تخلیه کثیف باشد.

نکاتی برای جلوگیری از بروز خرابی و مشکل در ماشین لباسشویی آسکو


از قرار دادن ماشین لباسشویی در مکان هایی که رطوبت دارند مانند حمام خوداری کنید چرا که رطوبت باعث تولید و تکثیر میکروب‌ و باکتری‌ها می‌شود. محفظه فیلتر دستگاه که در قسمت پایین ماشین لباسشویی قرار دارد ماهی یک بار آن را تمیز کنید . پس از هر بار استفاده از ماشین لباسشویی درب آن را دقایقی باز بگذارید تا رطوبت داخل ماشین لباسشویی از بین برود. هنگامی که ماشین لباسشویی در حال عملیات شستشو می باشد تایمر برنامه را تغییر ندهید. لوازم فلزی مانند سکه را از داخل جیب لباس ها خارج کرده و زیپ لباس ها را ببندید . لباسشویی باید از دیوار بیش از ۵ سانتیمتر فاصله داشته باشد. بعد از اتمام کار لباسشویی حتما با یک پارچه نرم لاستیک دور در را پاک کنید تا آب داخل لاستیک از بین برود.

خرابی های ماشین لباسشویی


روشن نشدن صفحه نمایش ماشین لباسشویی آسکو
گیر کردن در یکی از مراحل و جلو نرفتن برنامه های تنظیم شده
ایجاد سر و صداهای زیاد هنگام خشک کردن
عدم تخلیه آب پس از شستشو
تمیز نشستن لباس ها
عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی آسکو
خراب بودن پایه ها و لرزش و جابجایی لباسشویی آسکو
تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدا شروع به شستشو
بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
خراب بودن لاستیک دور درب و ریزش آب از جلو درب
باز نشدن درب ماشین لباسشویی آسکو
ریزش آب از زیر ماشین لباسشویی آسکو
آبگیری نکردن ماشین لباسشویی آسکو
گرم نشدن آب ماشین لباسشویی آسکو
پاره گی تسمه موتور
مشاهده پیغام ارور یا خطا
به وجود آمدن لکه بر روی لباس
باقی ماندن ذرات پودر یا مایع شوینده بر روی لباس ها

تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی


خدمات پس از فروش : 88759825 - 88759824

الکتروسرویس نمایندگی انحصاری محصولات آسکو در ایران
تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس تعمیر ماشین لباسشویی آاگ تعمیر ماشین لباسشویی کوپرزبوش تعمیر ماشین لباسشویی مایرباخ
تعمیر ماشین لباسشویی بوش تعمیر ماشین لباسشویی نف تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی تعمیر ماشین لباسشویی میله تعمیر ماشین لباسشویی آسکو تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس

تعمیرگاه مجاز لباسشویی آسکو


دفتر مرکزی :41319 خدمات پس از فروش : 88759825 - 88759824 - 88759823
نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی آاگ ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی بوش ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی کوپرزبوش
نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی مایرباخ ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی نف ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی ،نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی آسکو ،نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی باماتیک
درخواست تعمیرکار