تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی

تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی : اگر شما نیز یکی از مصرف کننده های ماشین لباسشویی زانوسی هستید و دستگاه ماشین لباسشویی زانوسی شما به مشکل برخورده می توانید با اطمینان خاطر سرویس دستگاه خود را به نمایندگی مجاز محصولات زانوسی تماس حاصل فرمایید. مجموعه الکترو سرویس با داشتن تکنسین های مجرب و آموزش دیده و هم چنین استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت درکمترین زمان ممکن دستگاه ماشین لباسشویی زانوسی شما را در منزل تعمیر و پس از تست تحویل شما دهد .
با توجه به اینکه شرکت الکترو سرویس نمایندگی تمام محصولات زانوسی را دارا می باشد وهمچنین با داشتن دسترسی به سایت procorner قادر به دریافت فایل Service documents تمامی مدل های و سفارش قطعات به صورت آنلاین می باشد از این رو جهت تعمیر و تامین قطعات ماشین لباسشویی با خیال آسوده به ما اطمینان کنید .
هنگام تماس با مجموعه الکترو سرویس اطلاعات اولیه اعم از مشکل و مدل ماشین لباسشویی خود را به اپراتور اعلام می نمایید لازم به ذکر است مدل تمامی ماشین لباسشویی زانوسی بر روی حاشیه درب دستگاه موجود می باشد و پس از کمترین زمان ممکن تکنسین های الکترو سرویس جهت تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی شما به محل اعزام می شوند و اقدام به تعمیر دستگاه شما می نمایند.

دفتر مرکزی : 41319 - 021 خدمات پس از فروش : 88759825 - 88759824 - 88759823

از آنجایی که ماشین لباسشویی یک از پرکاربدترین و کارآمدترین محصولات لوازم آشپزخانه می باشد لذا در صورت خرابی مصرف کننده ترجیح می دهد که هرچه سریعتر نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی خود اقدام نماید اما از آنجایی که هرایرادی در دستگاه نیاز به مراجعه سرویسکار ندارد مجموعه الکتروسرویس علاوه بر معرفی خدمات خود (نصب و تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی ) شما را با اشکالات جزیی که ممکن است برای دستگاه ماشین لباسشویی پیش بیاید آشنا می کند.
اگر ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده است، به‌ احتمال‌ زیاد یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که ذهن شما را مشغول میکند چگونگی تعمیر دستگاه و یا حمل ‌و نقل آن به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زانوسی می‌باشد. اصلا جای نگرانی ندارد شرکت الکتروسرویس در اولین مرحله بعد از اعلام خرابی ماشین لباسویی ، با اعزام سرویسکار به منزل مشتری در تلاش است که مشکل دستگاه با تعیوض قطعه یا بازکردن قطعه جهت تعمیر برطرف شود در غیر اینصورت با رضایت مشتری دستگاه به تعمیرگاه منتقل میشود .

مشکلات رایج که ممکن است برای ماشین لباسشویی زانوسی اتفاق بیفتد :


ماشین لباسشویی زانوسی روشن نمی‌شود:

اگر ماشین لباسشویی روشن نمیشود ابتدا مطمئن شوید کابل برق متصل به پریز هیچگونه اتصالی و قطعی نداشته باشد اگر کابل سالم بود و برق ساختمان هم وصل بود مشکل دستگاه فنی است . با نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی زانوسی در تهران تماس بگیرید.

چرا ماشین لباسشویی زانوسی در حین کارکردن بیش‌ ازاندازه میلر‌زد ؟


این مشکل به دلیل تراز نبودن ماشین لباسشویی میباشد . برای برطرف کردن این مشکل ابتدا باید مطمئن شوید ماشین لباسشویی تراز است در صورت تراز نبودن، آن را تراز کنید . تشخیص عیب ماشین لباسشویی زانوسی تخصص میخواهد، در نظر داشته باشید در صورتیکه فنی هستید با مطالعه آموزشهای زیر میتوانید به راحتی به تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی خود بپردازید.

چرا ماشین لباسشویی زانوسی در حین انجام کار صدای زیادی تولید می‌کند؟


اگر کمک های دستگاه خراب شده باشد دستگاه در حین کارکردن سروصدای زیاد و تکان های شدید دارد . کمک ماشین لباسشویی زانوسی جز قطعات مصرفی است و بهارسات هر پنج سال یکبار تعویض شود . دلایل دیگری که باعث ایجاد صداو تکان خوردن در حین کارماشین لباسشویی میشود : فرسوده شدن لاستیک زیر پایه ها ، شکستن شفت ، خرد شدن بلبرینگ ، خرابی تاخو ی موتور و مستهلک شدن و آسیب دیدن تسمه میباشد . برای برطرف کردن ایراد صدای و لرزش ماشین لباسشویی زانوسی با شرکت الکتروسرویس ، نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی زانوسی تماس بگیرید .

دفتر مرکزی : 41319-021 خدمات پس از فروش : 88759825 - 88759824 - 88759823

چرادرب ماشین لباسشویی زانوسی باز نمی‌شود ؟


یکی از دلایل باز نشدن درب ماشین لباسشویی زانوسی شکستن دستگیره و از کار افتادن میکروسوئیچ میباشد . دلیل دیگر باز نشدن درب دستگاه عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی زانوسی میباشد و در مواقع اظطرای فیلتر پایین دستگاه را باز کرده تا آب ماشین تخلیه شود و درب دستگاه به طور موقت باز شود .

چرادرب ماشین لباسشویی زانوسی باز نمی‌شود ؟


یکی از دلایل باز نشدن درب ماشین لباسشویی زانوسی شکستن دستگیره و از کار افتادن میکروسوئیچ میباشد . دلیل دیگر باز نشدن درب دستگاه عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی زانوسی میباشد و در مواقع اظطرای فیلتر پایین دستگاه را باز کرده تا آب ماشین تخلیه شود و درب دستگاه به طور موقت باز شود .

ماشین لباسشویی زانوسی آب خارج میشود :


ابتدا شلنگ خوجی را چک کنید ، گاهی اوقات واشر شلنگ ورودی هم آسیب می بیند . خرطومی و اتصالات جاپودری به دیگ و دیگ به پمپ هم دچار پوسیدگی میشوند که این امر باعث نشتی آب از ماشین لباسشویی میشود . مطمئن شوید لوله فاضلاب ساختمان گرفتگی نداشته باشد. در برخی موارد خراب شدن کاسه نمد دیگ هم لاعث آبریزی به داخل دستگاه میشود . در برخی موارد خراب شدن کاسه نمد دیگ هم باعث آبریزی به داخل دستگاه میشود . استفاده بیش از حد پودر هم باعث میشود آب از بالای جاپودری نشتی پیدا کند .

ماشین لباسشویی زانوسی آبگیری نمی کند :


ابتدا مطمئن شوید شیر وروری آب قطع نباشد .در مرحله بعد ممکن است شیر برقی ماشین لباسشویی خراب شده باشد ودر مرحله آخر احتمال خرابی برد دستگاه وجود دارد .

عدم تخلیه آب از ماشین لباسشویی زانوسی :


درمرحله اول خروجی را چک کنید که گرفتگی نداشته باشد ، در مرحله دوم فیلتر زیر لباسشویی را باز کرده و تمیز کنید . بهتر است یک لیتر آب داخل دیگ ریخته تا از فیلتر پایین خارج شود . اگر مشکل تخلیه آب حل نشد پمپ تخلیه ماشین لباسشویی بابد تعویض شود .

لاستیک دور درب ماشین لباسشویی زانوسی جرم گرفته و کپک زده است :


بهتر است بعد از استفاده دبر لباسشویی را باز گذاشته و لاستیک دور درب را خشک نمایید و حتما از جرم گیر های ماشین لباسشویی استفاده کنید . بنا به تعداد استفاده از ماشین لباسشویی هر سه ماه یکبار دستگاه را جرم گیری کنید . در صورت بروز مشکل در ماشین لباسشوییزانوسی اصلا نگران نباشید ، الکتروسرویس با داشتن کادری مجرب در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی آماده ارائه بهترین خدمات با کمترین هزینه ، طبق تعرفه اتحادیه لوازم خانگی به شما مشتری عزیز میباشد
پیشنهاد ما به شما این است که برای جلوگیری از تعمیر مجدد دستگاه ویا خرید دوباره آن ، سرویس آن را به تعمیرگاه مجاز مرکزی ماشین لباسشویی زانوسی در تهران بسپارید.

کد خطا و ارور ماشین لباسشویی زانوسی


اگر در صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی زانوسی کد خط یا ارور نمایش داده شد ودستگاه کار نکرد نگران نباشید. چرا که شرکت الکتروسرویس با داشتن ارورهای مربوط به دستگاه با تشخیص درست مشکل را برطرف میکند .
نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی بوش ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس
نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی نف ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی آاگ ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی کوپرزبوش
نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی باماتیک ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی مایرباخ ، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی آسکو ، نمایدگی مجار تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس
تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس ، تعمیر ماشین لباسشویی آاگ ، تعمیر ماشین لباسشویی بوش ، تعمیر ماشین لباسشویی نف
تعمیر ماشین لباسشویی آسکو ، تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی ، تعمیر ماشین لباسشویی کوپرزبوش ، تعمیر ماشین لباسشویی مایرباخ ، تعمیر ماشین لباسشویی باماتیک
درخواست تعمیرکار