تعمیر ماکروفر مایرباخ

الکتروسرویس تعمیرات تخصصی ماکروفر مایرباخ


تعمیرمایکروفر مایرباخ با گارانتی سپهرالکتریک
یکی از وسایل مفید در آشپزخانه ها ماکروویوو و مایکروفر است که تا حدودی برای پخت غذا ، گرم کردن و یا یخ زدایی با سرعت بالا استفاده میشود . در صورتی که به هر دلیلی مایکروویو و ماکروفر شما کار نمی کند و نیاز به تشخیص عیب و یا تعمیر دارد می توانید با شرکت الکتروسرویس تماس بگیرید. همانطور که می دانید ماکروویو و مایکروفر دستگاه های حساسی هستند و تعمیر آنها باید بصورت تخصصی انجام بگیرد، بنابراین توصیه می کنیم حتما برای تعمیر مایکروویو مایرباخ و مایکروفر مایرباخ در تهران به شرکت های معتبر مراجعه و یا تماس بگیرید . تعمیرکاران ما در تعمیر انواع مایکروفرو مایکرویو با برندهای طرف قرارداد از جمله ماکروفرالکترولوکس ، ماکروفر آاگ ، ماکروفر مایرباخ ماکروفر بوش ، ماکروفر آسکو ، ماکروفر کوپرزبوش ، ماکروفر میله و ماکروفر آریستون تخصص دارند.

دفتر مرکزی : 41319 - 021 خدمات پس از فروش مایرباخ : 88759825 - 88759824 - 88759823

چطور از مایکروویو و مایکروفر مایرباخ مراقبت کنیم تا عمر مفید طولانی تری داشته باشد؟


جلوگیری از بوجود آمدن مشکلات مایکرویو مایرباخ و مایکروفر مایرباخ کار پیچده ای نیست و فقط نیاز به کمی دقت دارد. با رعایت موارد زیر می توانید تا مدتها از دستگاه مایکروویو ، مایکروفر خود با خیالی آسوده و کیفیت بالا استفاده کنید.
کارکردن روی تجهیزات الکترونیکی مثل تعمیربرد و یا تعویض آن ، تعویض لامپ مگنترون ، تعویض طلق نسوز باید توسط فرد متخصص و آموزش دیده از طرف نمایندگی تعمیرات ماکروفر مایرباخ ومایکرویو مایرباخ انجام شود .

درب دستگاه را آرام ببندید :

توجه کنید که درب را محکم نبندید .مکانیسم چفت های در ماکروفر دارای سه سوییچ است که باید با یک ترتیب خاص بسته شوند. محکم بستن در این ترتیب را به هم می زند.
ماکروفررا خالی روشن نکنید :

چنانچه مایکروویوو ماکروفررا خالی روشن کنید امواج روی قطعات دستگاه تاثیر گذاشته و باعث می شود قطعات داخلی زیاد داغ شوند و خراب شوند .

داخل ماکروفر مایرباخ را به طور مرتب تمیز کنید :


فضای داخلی مایکروفرو مایکروویو مایرباخ را به طور مرتب تمیز کنید. تکه های غذای چسبیده به دیواره مایکروفرو مایکرویو انرژی دستگاه را جذب می کنند و زماتیکه که دستگاه در حال کار کردن است باعث ایجاد سوختگی بدنه و سایر آسیب های ممکن به مایکروفرو مایکرویو مایرباخ می شود. همچنین دستگاه زمانی که چرب باشد برق بیشتری هم مصرف میکند

از ظروف مناسب استفاده کنید :


فقط از ظروف با علامت مخصوص ماکروفر استفاده کنید .خیلی از ظروف شیشه ای برای استفاده در ماکروفر مایرباخ ومایکرویو مناسب نیستند. هرگز ظروف دارای قطعات فلزی و یا طلا یا نقره ای را درون ماکروفر مایرباخ قرار ندهید.
در زمان طولانی و با توان بالا از ماکروفر مایرباخ استفاده نکنید :

در صورتی که با بالاترین توان و زمان طولانی از ماکروفر استفاده شود لامپ مگنترون ، دیود و خازن مایکروفر مایرباخ دچار خرابی می شود. اگر لامپ درون مایکروفر شکسته است به هیچ عنوان برای تعویض آن اقدام نکنید زیرا این لامپ حاوی بریلیوم است و تعویض آن باید توسط تکنسین انجام شود .

چگونه چربی زدایی ماکروفر مایرباخ را انجام دهیم؟


چربی زدایی ماکروفر مایرباخ به طور مرتب امری ضروری است ، زیرا هر بار که ماکروفر کار می کند ، باقی مانده های غذا به داخل آن می چسبند و در معرض سوختگی قرار می گیرند و ممکن است در طولانی مدت به قطعات داخلی دستگاه آسیب وارد کند.برای تمیز کردن میتوانید از مخلوط جوش شیرین ، سرکه و لیمو لستفاده کرد . از بسته بودن درب ماکرویو در حین استفاده اطمینان حاصل کنید. اگر درب درست بسته نشود آسیب های شدیدی را به دستگاه وارد می کند و احتمال نیاز به تعمیر مایکروفر مایرباخ را بیشتر می کند.
از جوشاندن آب در مایکروفر خودداری کنید. این کار به دلیل اینکه دستگاه مورد نظر برای این نوع استفاده طراحی نشده است و مکانسیم کار آن مناسب عمل جوشاندن آب نیست، می تواند برای شما خطرات زیادی را ایجاد کند .

AEG – Electrolux – Kuppersbusch – ASKO – Miele – NEFF –GAGGENAU – BOSCH – MAYERBACH - DECA – ARISTON


نمایندگی مرکزی تعمیرماکروفرآاگ ، نمایندگی مرکزی تعمیرماکروفرالکترولوکس ، نمایندگی مرکزی تعمیرماکروفرکوپرزبوش ،نمایندگی مرکزی تعمیرماکروفر آسکو ، نمایندگی مرکزی تعمیرماکروفرنف ، نمایندگی مرکزی تعمیرماکروفرگاگنو ، نمایندگی مرکزی تعمیرماکروفربوش ، نمایندگی مرکزی تعمیرماکروفرمایرباخ ، نمایندگی مرکزی تعمیرماکروفردکا

مواردی که ممکن است برای دستگاه مایکروفرآسکو و مایکرویو آسکو اتفاق بیفتد :


در ب مایکروفر مایرباخ قفل شده و باز نمی شود.
مایکروفر مایرباخ غذا را گرم نمی کند.
صفحه لمسی ماکروفر کار نمی کند.
صفحه چرخان ماکروفر مایرباخ نمی چرخد.
صدای مایکروفر غیر نرمال است.
مایکروفر مایرباخ به طور مدام کار میکند و خاموش نمی شود.
مایکروفر روشن نمی شود.
خطایا ارور بر روی نمایشگر ماکروفر مایرباخ نمایش داده می شود.
 

تعمیرات تخصصی ماکروفر


تعمیر ماکروفر نف
تعمیر ماکروفر دکا
تعمیر ماکروفر آاگ
تعمیر ماکروفر بوش
تعمیر ماکروفر آسکو
تعمیر ماکروفر مایرباخ
تعمیر ماکروفر کوپرزبوش
تعمیر ماکروفر الکترولوکس

نچرخیدن صفحه ماکروفر مایرباخ :


اولین دلیل برای نچرخیدن بشقاب ماکروفر مایرباخ ایراد از موتورگردون بشقاب باشد . استفاده از ظروف سنگین غذا بر روی صفجه گردان ماکروفر به موتور گرداننده فشار وارد می کند و موجب فرسودگی آن می شود. این مشکل در تعمیر ماکروفر مایرباخ در بیشتر مواقع با تعویض موتور بر طرف می شود.
یکی دیگر از دلایل رایج عدم نچرخیدن صفحه ماکروفر مایرباخ پایه اتصال یا ستاره ای می تواند شکسته شده یا از جای خود در آمده باشد. اکثر ماکروفرها دارای یک بشقاب شیشه ای گرد هستند که توسط یک پایه ی چرخاننده کار می کند. اکثر این بشقاب ها دارای یک پایه ی سه جانبه می باشند که به راحتی از موتور جدا شوند.

جرقه زدن ماکروفر مایرباخ :


یک قطعه فلزی کوچک برای ایجاد جرقه در مایکروفر مایرباخ شما کافی است. اگر شما غذای خود را با فویل روی آن در داخل مایکروفر قرار دهید باعث ایجاد جرقه می شود. اگر ظرفی که در داخل مایکرویو می گذارید مناسب برای مایکرویو نباشد و فلزی باشد احتمال ایجاد جرقه را بالا می برد.
روشن نشدن ماکروفر مایرباخ :

سويیچ های درب ماکروفر که معمولا میکرو سويیچ های چفت کننده ی اولیه یا ثانویه را شامل می شوند، هنگامی که درب ماکروفر بسته است باعث می شوند برق به نقاط مختلف اجزای ماکروفر هدایت شود و اگر درب ماکروفر باز باشد جریان برق قطع می شود.

گرم نشدن غذا در ماکروفر مایرباخ :


اگر لامپ مگنترون سوخته باشد مایکروفرغذا راگرم نمیکند . مگنترون قابل تعمیر نیست و در تعمیر ماکروفر مایرباخ اگر سوخته باشد باید آن را جایگزین می کنند.

هنگام عملکرد ماکروفر درب مایکروفر مایرباخ را نباید باز کنید:

عملکرد به تعویق می افتد و متوقف می شود. فن ممکن است به کار خود ادامه دهد. کلید استارت- استاپ را دوباره بعد بسته شدن درب فشار دهید. عملکرد ماکروفر مایرباخ سپس ادامه پیدا خواهد کرد.

چرا الکتروسرویس را برای تعمیر ماکروفر مایرباخ به شما پیشنهاد میکینم؟


استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیر وسرویس ماکروفر مایرباخ
تعمیرات لوازم خانگی در منزل مشتری
کنترل هزینه ها طبق تعرفه اتحادیه لوازم خانگی
اعزام تکنسین متخصص ماکروفر مایرباخ
بیشترین تلاش برای تعمیر قطعه در غیراینصورت تعویض قطعه
اعزام سرویسکار در کوتاه ترین زمان

اعزام سرویسکار در کوتاه ترین زمان :


قطعات تعویضی استفاده شده از گارانتی معتبر برخوردار است . بنابراین در صورت وجود مشکل می‌توانید از خدمات گارانتی قطعات استفاده کنید و در صورت نیاز قطعات استفاده شده را تعویض کنید. همکاران ما برای تعمیر مایکروویو و مایکروفر مایرباخ در تهران، آماده ارائه خدمات هستند. فرآیند عیب یابی و تعمیر ماکروویوو مایکروفر مایرباخ توسط کارشناسان فنی این حوزه در محل مشتری انجام می‌گیرد و نیاز به حمل و جابجایی ماکروفر ندارد اما درصورتیکه نیاز به حمل از منزل مشتری به کارگاه راداشت با رضایت مشتری اینکار انجام میشود . لازم به ذکر است تعویض لامپ مگنترون باید خارج از منزل مشتری انجام شود .

تعمیر ماکروفرمایرباخ خود را باخیال آسوده به ما بسپارید .


خدمات پس از فروش : 88759825 - 88759824 - 88759823 دفتر مرکزی : 41319 - 021
تعمیرگاه مجازماکروفر مایرباخ ، تعمیرگاه مجازماکروفر نف ، تعمیرگاه مجازماکروفر بوش ، تعمیرگاه مجازماکروفر الکترولوکس ، تعمیرگاه مجازماکروفر آاگ
تعمیرگاه مجازماکروفردکا ، تعمیرگاه مجازماکروفر آسکو ، تعمیرگاه مجازماکروفر میله ، تعمیرگاه مجازماکروفر باماتیک ، تعمیرگاه مجازماکروفر کوپرزبوش
درخواست تعمیرکار